Gå til innhold

problemer med forsterkere'n


Anbefalte innlegg

Hvis den går i protection mode når du kun har koblet til pluss, minus og remote, er det noe galt med forsterkeren din eller spenningen inn på den.

prøvd med 2 forskjellige forsterkere, å det er vell ikke akkurat det samme problemet på begge to= det er veldig lite sansynlig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som han sier, hvis du kobler til KUN pluss, minus og remote, og holder høyttalerne til helvete unna forsterkeren, så ER det noe galt med forsterker eller spenning inn.

ja det går, men da trur jeg ikke det lommer noe rødt lys, men prøvd flere høytalere oxo, sier bare donk så kommer det røde lyset igjen på begge forsterkerene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjer ikke en dritt med forsterkeren hvis jeg ikke har på gain, å hvis jeg skrur litt på den skjer det ingenting, ikke noe lyd i det hele tatt, men når jeg skrur gain litt høyt da kommer det et kraftig dunk oxo kutter forsterkeren å skrur på protection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være noe galt på innsiden av forsterkeren.. jeg åpna min siden remote greiene ikke funka og da fant jeg noen brente "klumper" inni.. fikk en dude til å lodde på nye sånne "klumper" og nå fungerer remoten. ta en titt på innsiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være noe galt på innsiden av forsterkeren.. jeg åpna min siden remote greiene ikke funka og da fant jeg noen brente "klumper" inni.. fikk en dude til å lodde på nye sånne "klumper" og nå fungerer remoten. ta en titt på innsiden. :)

jævla fit*** forsterker as, klikker snart,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv en annen forsterker uten at høytalere er koblet til eller ta den med til noen som kan og reparere forsterkere..

vis den går i protetion med forskjelige høytalere og kabler er det noe med forsterkeren..

merkelig at det skjer med 2 forskjellige forsterkere da:S

hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg høres det ut som strøm eller jordings feil.. beste jordinga er faktisk bolten til beltet i baksetet ;) kan jo og være brudd i ledninger...

trur ikke det er noe brudd, håper ikke det iallefall, sjekke ut litt i morgen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket sikringsholderen din`?

Hadde anlegget mitt ute av bilen min for en uke siden, og når jeg monterte det igjen så fikk jeg bare protect på alle forsterkerene mine.

Da var det bare jeg som hadde skrudd sikringsholderen litt dårlig til så den fikk ikke kontakt skikkelig, verdt ett forsøk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...