Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

(Poster den her jeg, viste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av den)^^

NB! Dette er rettet mot kjøp å salg delen.

Sitter å titter en del på deler til diverse biler jeg har, å merker jo at forumet her er VELDIG aktivt! noe som er bra :)

Det jeg syns kunne vert litt greit, er "Underforum"

Feks at jeg trykker "kjøp & salg", så velger jeg "BMW deler".

Når jeg trykker det, så er det jo 3-4 sider med bare poster fra idag!

Så vist jeg kunne trykket på f.eks. "interiør" "motor" "karosseri" "understell", eller noe lignende så tror jeg det hadde hjulpet mye på oversiktligheten, å selgere slipper å "bumpe" så mye, og oss kjøpere slipper å lese som en helt gjennom MANGE sider om jeg feks leter etter seter til bilen min ;)

Det kunne også vert lignende på kjøp å salg av biler, feks "1 serie", "3 serie" osv.

Bare et lite forslag, blir nok litt mer å holde styr på for moderatorer & admin i begynnelsen, men jeg tror det kan være verd det i lengden:)

Noen innspill noen? positivt, negativt, det som er ;)

Mvh

Gisle

EDIT: Ja, har forresten tenkt på at noen kan ha skreve noe sånt før.. Men søkefunksjonen funker dårlig hos meg, får bare opp en hvit side :o

Edit2: skriveleif^^

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Litt utenfor dette emne, men jeg har også et lite forslag.

Hadde det vært en idè å laget det slik at når en tråd ble løst, altså trådstarter fant ut hva han var ute etter, så blir tråden huket av med en grønn hake.

Dermed er det letterd å få oversikt over hvem som ikke har funnet ut av spørsmålet sitt.

Det avhenger selvfølgelig at trådstarter gidder å merke av for "løst" da :P

Skrevet

Stephan.s, tenkte meg nesten det.

Men dette dreide seg egentlig om kjøp og salg. Det andre synes jeg er helt fint!

Skrevet

Glennki, enig i forslaget der. Men det blir sikkert mer avansert å lage til.. Eventuelt legge til en grønn hake, der du kan legge til smiley etc når du lager en tråd.

Men da er det nok lettere at trådstarter skifter Temanavn til LØST på slutten, som jeg har sett noen her gjøre;)

Skrevet

Helt enig med idèn din Gislius, siden søkemotoren på forumet ikke er i nerheten av brukbar hadde dette vært en stor fordel.

Skrevet

Støtter opp Gislius . håper admin kan gjøre noe med dette, er altfor mye rot.

Hadde vært kjekt å kunne finnet deler til en spesifik model, f.eks e36, e46, osv.. gjør susen for alle.

Skrevet

Støtter også forslaget om 1, 3, 5, 6, 7 serie..

Men interiør, understell, motor ol vil bli for problematisk for selgere pga. det somoftest selges litt av alt i hver tråd :)

Skrevet

Godt folk er enige ^^

Du har et poeng der Howrd *tenke*

Går jo an å ha en "diverse" på en måte, vist du skal selge mer en 3 forskjellige ting, så kan du legge den der..

For vist du kun skal selge feks 3 ting, seter, en motor, å noen felger.. Så er det ikke så mye arbeid å lage 3 poster ;)

Men om du skal selge en hel bil i deler, så kan det være noe "diverse" eller "bil selges i deler" feks :)

Skrevet

Forumet har dessverre ikke mulighet for underforum, så det blir veldig mange kategorier å forholde seg til på hovedsiden - en smule kaotisk.

Når det gjelder søkemotoren, så er det dessverre riktig at den er helt elendig. Skulle også gjerne ha rebuildet databasen til søkemotoren, men det vil ta kanskje 3 uker med full prosessorkraft på grunn av den enorme mengden innlegg som er her, og da må forumet være nedstengt. :?

Skrevet

åååjaa.. Men da så :)

Ja det ville blitt en smule kaotisk om alt kom på fremsiden ^^

Da har vi vertfall en god forklaring på hvorfor det er sånt ;)

Det er vel en del arbeid å legge om til en annen type forum og? må vel t.o.m kanskje betale?

Skrevet

Er vel ikke noen som gidder å bygge denne enorme forumet her opp på ny, Men det går ann å bygge en ny fra bunnen av, men da vil alt vi allerede har fra før av bli borte :P stress..

høre med phpBB Group ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...