Gjest atlis Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 ja, men flertallet har rett .. Er altfor dyrt for meg uansett... Meget pen bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 ja, men flertallet har rett .. Er altfor dyrt for meg uansett... Meget pen bil ! Koster å være kar vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=950776&_cmd=similar&cb=6991.65890417315 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Bare å ha litt tålmodighet. Denne skal du iallefall ikke slippe for under 100k. Free bump og lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 noen som kanskje ville hjulpet er mer helhetlige bilder av bilen. Ikke bare fronten, som så klart er fin, men resten også , så får folk ett enda bedre inntrykk. Nok en free buuump =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 vel jeg kan gå god for at denne er pen! kjenner jo også andreas fra skolen og han er en hyggelig kar, lykke til med salget denne er nok verd en stor høvding+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Bare å ha litt tålmodighet. Denne skal du iallefall ikke slippe for under 100k.Free bump og lykke til med salg Hehe, jo takk! De som er glad i e30 vet hva e30'er er verdt, denne blir nok solgt til en person som dette noen som kanskje ville hjulpet er mer helhetlige bilder av bilen. Ikke bare fronten, som så klart er fin, men resten også , så får folk ett enda bedre inntrykk.Nok en free buuump =) Ja, har egentlig ikke noen bilder av baken på denne, da det er fronten som stjeler all oppmerksomhet, men jeg skal få tatt noen å legge ut vel jeg kan gå god for at denne er pen!kjenner jo også andreas fra skolen og han er en hyggelig kar, lykke til med salget denne er nok verd en stor høvding+ Takk takk Remi Hjelper ikke så mye at jeg sier at bilen er pen, men når andre sier det av egen vilje, da fanger det kjøperens oppmerksomhet av en eller annen grunn Skjønner det godt jeg, er sånn selv.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Og for de som ikke har lest proskjekt tråden så er denne bilen ombygd fra en 320.. Alle deler for å bli en komplett 325 er montert, har en perm med delenummer å deler som har blitt brukt av forrige eier.. Grunnen til at forrige eier ikke godkjente bilen er fordi jeg kjøpte bilen "rett forran øynene hans".. Grunnen til at jeg ikke har godkjent er at det har alltid vært noe jeg skal gjøre før jeg godkjente den, å nå står jeg her, alt er gjort å egentlig bare å godkjenne Bremser er oppgradert til EBC Greenstuff =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Får du den godkjent så er det nok litt lettere å få solgt til den prisen, selvom den sikkert er verdt hver eneste krone.. Veeeeldig fin og strøken bil hvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Får du den godkjent så er det nok litt lettere å få solgt til den prisen, selvom den sikkert er verdt hver eneste krone.. Veeeeldig fin og strøken bil hvertfall;) Ja, det er nok veldig sant, da blir den nok mere lett solgt enn nå, har faktisk en som vil kjøpe til mandag, har bare liggi EN dag på Autodb, så pågangen er jo overraskende stor! Men som sagt, vurderes jo bare solgt, så om det blir mye greier nå ang. salg så beholder jeg å godkjenner å tar finjusteringer i vinter så selger jeg heller neste sommer til fordel for m3, for m3 SKAL jeg ha! :D haha! Takk for komplimenten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Fortsatt til salgs! Har hatt mange henvendelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Innbytte kan være av interesse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 e36 325i cabrio? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 jasså selge tralla? Ingen tvil om at dette er en strøken bil. Å heller ingen tvil om at M3 E30 er en enda råere bil. Får håpe du for solgt å kjøpt deg en M3.brom brom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg