andreas87 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Selges fortsattInnbytte er aktuelt, kom med forslag e30 325i cab med hardtop? Det ville vel blitt omtrent likt det jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Selges eller byttes! Kom med bud! Alle bud blir vurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Nydelig vogn! Denne er ikke flaut å kjøre rundt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Nydelig vogn! Denne er ikke flaut å kjøre rundt i Takk takk Fortsatt til salgs! Innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Går ikke an å selge noe sånt. Eneste grunnen må være å gi andre muligheten til å få lov å kjøre den... Dette salget kommer du til å angre på en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Går ikke an å selge noe sånt. Eneste grunnen må være å gi andre muligheten til å få lov å kjøre den...Dette salget kommer du til å angre på en dag.. Hehehe, takk! Rart at det skal være så vanskelig å selge da :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Er vel som med alt, prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Er vel som med alt, prisen Ja skjønner den, men folk kan jo gi bud, jeg selger på det høyeste jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 er ikk ej på d høyeste no da,=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Syns forstatt ikke du skal selge, jeg ville angret til den dagen jeg faller om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 ja,d er en fine bil;=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Hehe, takk for kommentarer folkens! Du har vel ikke det høyeste budet "ingolfen", men du har det høyeste budet som er mest aktivt Men jeg selger ikke for 80k, det sier seg selv, 80k er regningen på pussinga i påska det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Vil nok si at budet mitt er ganske så aktivt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Joda, det er deg å ingolfen som kjemper nå om dagen, begge legger dere på 80k, men det blir uten felger! Hva synes dere andre om det? Denne bilen er billig for 80k uten felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 pen bil, men det er vell ikke noen orignal bil slik eg har skjønt det. (kall meg en sucker om jeg tar feil og du får aldri igjen det du legger ut på en bil!. Når det er sagt er det en meget fin bil da og e30'n ligger høyt i kurs for tiden. ønsker deg iallefall lykketil videre med salget. Men som sagt, er vell noe at det står noe annet i vogn kortet. og lage kopi bilen kommer nok på mye mindre enn 120 k. Men da igjen. denne er ferdig og flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg