Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmm.. det er en pære i blinklyset der, som lyser svakt når parklysene står på pga feilen, men om jeg f.eks blinker, lyser de sterkere.

Det vil si 2-polet pære :wink:

Skrevet
Forresten, det er bare 2 ledninger som går til blinklyset. strøm og jord.

Okei. Da blir dette styrt via LCM.

Da må du bare sjekke over at du har montert motstandene riktig.

Skrevet

De var ferdig montert når jeg fikk de. Alt fungerer jo, så er veldig rart.

Men har du peil på det andre jeg spurte om? Om det går ann å bruke de andre motstanderne. Fordi de skal ikke gi slikt error. De er jo til samme type angeleyes, bare vet ikke om det er samme kit. De har vel samme 12V osv alle sammen?

Skrevet

Men har du peil på det andre jeg spurte om? Om det går ann å bruke de andre motstanderne. Fordi de skal ikke gi slikt error. De er jo til samme type angeleyes, bare vet ikke om det er samme kit. De har vel samme 12V osv alle sammen?

Du kan fint bruke de andre :)

Skrevet

kan fint bruke de gamle omformerne? Og det er du hundre prosent sikker på? Så ikke angeleyesa mine kortslutter og mkå bytte de, som er streeeess:P hehe

Skrevet

hadde det samme problemet på min i stad jeg oxo:P jeg løste det på en veldig lett måte, mine angel eyes er kobla opp på via rele. som får strøm i fra den enne kontakta i fra parklys. mens den andre ikke er kobla i noe, da lyste blink lyset mitt. da satte jeg i park lys holderen der det ikke satt noe. da ble alt i orden:) ble kvitt feil meldinga inni bilen oxo:)

Skrevet

Bullseye, hvordan klarte du det? På angeleyesa mine er det slik. Angeleyes-motstander-kontakt. Hvordan skal jeg fikse det med holderen, og fortsatt være koblet til angeleyesa?

Dr_S no shit? :P

Skrevet
en kompis har Xennon, og han satte på ekstralys, og da gikk det så mye strøm at bilen trodde det var noe feil.. elns

Ehhh..nei? Det er motsatt. Check-Control tror et lys har gått, siden xenon bruker mindre strøm enn halogen.

Skrevet

uansett ikke noe med det jeg har spurt om. blinklysa lyser ikke når jeg har på xenonlysa, men når jeg skrur av kjørelysa. og har bare park, er da blinklysa lyser:\

Skrevet

Som Dr_S seier, lyser blinklysa fordi bilen trur at parklysa er defekte. Det er fordi check kontrollen registrerer at strømmen ifra parklysa ikkje er den same strømmen som med originale parklys.

Går antagligt for lite strøm. Da må du inn med motstand for at bilen ikkje skal skru på blinklysa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...