Glennski Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 hmm.. det er en pære i blinklyset der, som lyser svakt når parklysene står på pga feilen, men om jeg f.eks blinker, lyser de sterkere. Det vil si 2-polet pære
BMWJokke Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 Hvordan ser jeg forskjell på en 1polet og en 2polet?
BMWJokke Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 Forresten, det er bare 2 ledninger som går til blinklyset. strøm og jord.
Glennski Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Forresten, det er bare 2 ledninger som går til blinklyset. strøm og jord. Okei. Da blir dette styrt via LCM. Da må du bare sjekke over at du har montert motstandene riktig.
BMWJokke Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 De var ferdig montert når jeg fikk de. Alt fungerer jo, så er veldig rart. Men har du peil på det andre jeg spurte om? Om det går ann å bruke de andre motstanderne. Fordi de skal ikke gi slikt error. De er jo til samme type angeleyes, bare vet ikke om det er samme kit. De har vel samme 12V osv alle sammen?
Glennski Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Men har du peil på det andre jeg spurte om? Om det går ann å bruke de andre motstanderne. Fordi de skal ikke gi slikt error. De er jo til samme type angeleyes, bare vet ikke om det er samme kit. De har vel samme 12V osv alle sammen? Du kan fint bruke de andre
BMWJokke Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 kan fint bruke de gamle omformerne? Og det er du hundre prosent sikker på? Så ikke angeleyesa mine kortslutter og mkå bytte de, som er streeeess:P hehe
bullseyee Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 hadde det samme problemet på min i stad jeg oxo:P jeg løste det på en veldig lett måte, mine angel eyes er kobla opp på via rele. som får strøm i fra den enne kontakta i fra parklys. mens den andre ikke er kobla i noe, da lyste blink lyset mitt. da satte jeg i park lys holderen der det ikke satt noe. da ble alt i orden:) ble kvitt feil meldinga inni bilen oxo:)
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Det er en nødløsning BMW har laget, hvis begge parklys skulle ryke under kjøring, lyser blinklysene på begge sider opp
BMWJokke Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Bullseye, hvordan klarte du det? På angeleyesa mine er det slik. Angeleyes-motstander-kontakt. Hvordan skal jeg fikse det med holderen, og fortsatt være koblet til angeleyesa? Dr_S no shit?
eXclusive Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 en kompis har Xennon, og han satte på ekstralys, og da gikk det så mye strøm at bilen trodde det var noe feil.. elns
Dr_S Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 en kompis har Xennon, og han satte på ekstralys, og da gikk det så mye strøm at bilen trodde det var noe feil.. elns Ehhh..nei? Det er motsatt. Check-Control tror et lys har gått, siden xenon bruker mindre strøm enn halogen.
BMWJokke Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 uansett ikke noe med det jeg har spurt om. blinklysa lyser ikke når jeg har på xenonlysa, men når jeg skrur av kjørelysa. og har bare park, er da blinklysa lyser:\
todleif Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Som Dr_S seier, lyser blinklysa fordi bilen trur at parklysa er defekte. Det er fordi check kontrollen registrerer at strømmen ifra parklysa ikkje er den same strømmen som med originale parklys. Går antagligt for lite strøm. Da må du inn med motstand for at bilen ikkje skal skru på blinklysa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå