torgeirb Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Jeg driver å bygger meg en e30 som jeg skal ha som banebil. I den forbindelse har jeg egentlig planlagt å ha en m20b25 med turbo i den, men lufter ideen om å skaffe en m5 motor? Jeg og en kompisgjeng tenker å ta ferietur til tyskland neste år for å kjøpe en siden de går så billige der nede. Jeg har hørt at man kan få dem inn i landet som delebil og bare betale moms på kjøpesummen?? Høres noe av dette fornuftig ut og er det noen som vet av nettsider i tyskland som man evt kan se på biler til salgs? Alle råd og erfaringer mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 eneste jeg kan tenke meg utover det at du må tilpasse litt fester osv, er at den blir rimelig fremtung selv om du moser motoren helt inn i torpedoveggen. Så det jeg sitter igjen med er om du skal ha banebil eller morrobil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 jeg skal ha banebil ja.. men litt mer vekt framme kan da ikke være farlig siden dette pluss slicks gir godt feste til framhjula mens de bak kan spinne så mye de vil. Målet med bilen blir ikke kjappe rundetider, men heller en holdbar spølebil Noen som vet av nettsider i tyskland som ligner på finn.no?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 www.mobile.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå