Gå til innhold

BMW M3 Vader interiør i grått alcantara selges !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå bestemt meg for og selge mitt vader interiør. Det er veldig fint. Skal rense det nå før salg. Det er delskinn som er semska. Grått med M-fargene i stripene i stoffet på setene. Fremstår som ett fint interiør med tanke på alder. Det er faktisk ganske fint i de vanlige slitepunkter. Selger det pga jeg skal handle meg E30. Ta kontakt på pm. Sjekker hele tia. Kan fraktes og hentes. Sending er helst uaktuelt.

Kom med bud, og skambud kan dere bare spare meg for. Takk. Og ved interesse kan flere bilder taes. Hilsen Atle

iho7lrk5y2shwi21wl5y.jpg

Skrevet

Kunne du ikke skrevet en pris? eventuelt sendt den til meg på PM, jeg har ingen anelse hva disse setene er vært.... så litt vanskligt og gi ett bud.

Skrevet

du har jo ikke e36 heller:p jeg skal ha over 7 for de. Så får du heller ta det derifra..

Skrevet

såpass for grå alcantara. kunne bydd deg 4 om det er komplett

Skrevet

Det er komplett. Ikke taktrekk og teppe osv da.

Kom med bud, ***og skambud kan dere bare spare meg for***. Takk. Og ved interesse kan flere bilder taes. Hilsen Atle

Skrevet

Ja ikke sant ;) så at det skulle være umulig kan jeg ikke tenke meg: )

Skrevet

Hva er det du feiler? Du ødelegger alle salgstråder med slikt piss, så driver du å selger deler til blodpris selv. de stolene du just la ut var jo RAN.

Lykke til med salget, er det i bra stand og heilt, er det ikke no problem å få 7 lapper for dette iallefall :)

Skrevet

Hva er det du feiler? Du ødelegger alle salgstråder med slikt piss, så driver du å selger deler til blodpris selv. de stolene du just la ut var jo RAN.

Lykke til med salget, er det i bra stand og heilt, er det ikke no problem å få 7 lapper for dette iallefall :)

fikk bud på 16 på mitt komplette, men solgte ikke. nå var det skinn da. solgte bilen hele bilen istede. også var det interiøret akkurat som nytt da. kunne ikke finne en miste feil på det noe sted.

Skrevet

fikk bud på 16 på mitt komplette, men solgte ikke. nå var det skinn da. solgte bilen hele bilen istede. også var det interiøret akkurat som nytt da. kunne ikke finne en miste feil på det noe sted.

Nå har jeg sett bilder av det såkalte "Silkestrøkne" interiøret ditt, som du så komisk kaller det, og det ser vel heller ut som pent brukte stoler med rompeslitasje som vanlig på en bil med 150k+ kilometer.

Mange vil heller ha alkantara enn skinn, og vader alcantara interiører går for mellom 8 og 10.000 ihvertfall, så spar deg de bemerkningene dine.

Blir helt latterlig at du selv krever 16-17.000 for dine stoler, mens du forsøpler tråder med utrykk som "såpass ja.." når folk spør om 7 for Akkurat samme stolene i alcantara istedenfor lær.

Den kremmer-mentaliteten du oppviser i mange tråder her hører ikke hjemme på et entusiastforum, og gjør det for meg uaktuellt å handle med deg i fremtiden. Synes ikke Bimmers.no er tjent med å ha en markedsplass lignende et Torg i midtøsten, så hvis du ikke har noe konstruktivt å bidra med, dont.

Skrevet

Kremmer mentalitet, var den til meg eller åssen var det ?:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...