Riefarn Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 en m50b25 vil kunne få ca 280hk på orginal motor ja, og dette skal da holde siden det bare er 0.5bar ladetrykk... er vel ikke før du er oppe i 0.7, 0.8 ladetrykk at en må begynne å tenke på å modifisere motor...
Riefarn Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 og så får du ikke minst en sinnsyk lyd i bilen
erikj Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 spør igjen jeg : har jeg m50b20 motor i min 98 modell 520 ?
jørn_318i Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 spør igjen jeg : har jeg m50b20 motor i min 98 modell 520 ? m52b20
bmwm535i Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 festebraketten er IKKE lik da jeg har begge ! stor forskjeld på m50 braketten og m52 braketten. det er nok den trykkventilen som må byttes ja.gå inn på sidene til ccr-racing så ser dere det.
Riefarn Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 da er det vel isåfall også snakk om en annerledes type brakett...
AlXz Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 M3 på forumet har tatt utgangspunkt i m50 brakett på s50. Ikke helt sikker på hva han gjorde, men laget også en avstiver/støtte i tillegg.
lundern Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 er interisert i kittet, noen bilder av kompressorn.
Riefarn Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Bilde av hvordan intercooler ser ut på bil.. er litt tøft faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå