9ls Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Hei, Har vært på tur med min 325i e30 (automat gir). Hadde kjørt feifritt 110mil men ved en forbikjøring når jeg tok kickdown begynner hele bilen å riste no jævelig. Jeg svinger av og stopper for å skjekke om jeg har pungtert eller noe, men viser seg at det må være noe maskinellt, for motoren går dårligere enn før og det rister no sykt. Noen som har vært borti lignende eller vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 mest annsynlig så tenner den ikke på alle 6plugger dvs enten feil med dyse\bensin eller tenning, kan og være at dne ikke tenner like bra hele tia, så den fjusker. fikk noe ala samme problem med opelen min på langtur fredag\lørdag, da var det ene tennpluggen som haddefucka seg, så den ikke tente hele tia, gikk på 3, så 4 så3 så 4 etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Sjekk hardy kobling. Samt opphengslager mellomaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9ls Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Har funnet ut at det ikke er noe liv på syl nr 6. Har prøvd å byttet plugg og det er gnist i den. Pluggen blir også våt så er jo tydelig at det kommer bensin.. Noen videre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 plugg kabel, prøv å skift den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9ls Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Jeg får prøve det i morra da Kan det være stor sjangs for brente stempelringer? eller skal det mere till enn som så? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 skulle tru det skulle meir til, du kan jo og skru av lokket på toppen å sjå om ventil løfterne er like heile på cylinder 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9ls Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Takk for det, jeg skal feilsøke litt mere i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 berre hyggeleg du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9ls Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Fant visst en knukket ventil løfter idag. Takk for hjelpen Ole|KSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå