Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte meg en e30 med en m52b28motor i, men den blir tatt ut i fordel for en m20 turbomotor istedet da den er godkjent med det i vognkortet.

bilde:

http://images.bimmers.no/files/gnqosi6bnlrr5odvsfgt.jpg

http://images.bimmers.no/files/9hbhnsdux22ynayhp7oa.jpg

sitter på m50 innsug og 328girkasse. har org innsug og,

km stand er ca 170000km

følger med alt som trengs for å tilpasse i e30, da jeg ikke trenger noe av det, og startsperreboksene så man får starta skiten :P,

tenkte mellom 15 og 20k for alt.

kjørte 1000km hjem, og den fungerte fint, går bra i en liten lett bil som e30, ca 210hk i den ifølge han jeg kjøpte av, går mye bedre enn m20b25 ivaffall :P,

skal ordne litt bedre bilder imorra.

kan prøves i bil enn så lenge, men blir nok tatt ut i uka her. kan sikkert ordne en film\lydspor av gangen på motoren.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har du hatt start på dette i ein E30? Ka gjorde du med startboksene? Fikk de kodet?

føleren til startsperrasom skal stå på tenningslåsen har jeg med tilhørende nøkkel, så bare å plassere denne et sted inni dashet, og bruke org tenningslås.

starter og går i e30 nå

fler bilder + en film av at den starter og går.

bmwe30b28002.jpg

bmwe30b28003.jpg

bmwe30b28004.jpg

bmwe30b28005.jpg

film

th_bmwe30b28001.jpg

Skrevet

Kan bekrefte at den motoren der går som en klokke.

Var å prøvekjørte den da jeg hadde planer om å kjøpe meg bane bil, men ble ett billigere prosjekt i stedet.

Fungerte som bare juling:)

Skrevet
Mulighet for å møtes litt på halvveien? Følger mellomaksel med?

glemte å svare :P

går nok an det, men bør være noen kæll da for å løfte over motor evnt :P 3-4 kæll totalt burde holde, jeg får sikkert med meg en så om du evnt tar med deg en og så er det jo greit :P

du kan jo legge meg til på msn evnt, så kan vi snakke der. hondascoopy@hotmail.com

mellomaksel følger selvfølgelig med, eksos følger også med. men radiatoren tror jeg jeg trenger selv.

Skrevet
Kan bekrefte at den motoren der går som en klokke.

Var å prøvekjørte den da jeg hadde planer om å kjøpe meg bane bil, men ble ett billigere prosjekt i stedet.

Fungerte som bare juling:)

jepp, fungerer fettebra, kjørte jo 1000km hjem med den så fungerer fint :)

Skrevet
Jeg tenkte på for å kikke i første omgang da :)

er ikke skilt på bilen med motoren :P så er litt vanskelig hehe :P

men den står i rakkestad, så er bare å komme dit for prøvekjøring i bil.

bmwforlife

InnleggSkrevet: Ons Jul 29, 2009 09:06 Tittel:

Hvilke motorfester må brukes for att dette skal passe i E30 `n ?

sitter noen plastfester av et eller annet slag i bilen som følger med, fungerer fint.

men det jeg ville gjort om jeg skulle brukt motoren er å skaffe IX bremsekraftforsterker eller en annen liten en som passer og bruke org motorfester, da får man litt mer riktig motorvinkel og litt enklere å montere alt, fungerer fint som det er nå og da :)

alt som sitter i e30'n min som må til for at m52motoren skal passe følger med ved salg, bortsett fra radiatoren, da jeg trenger den selv, men spørs buda da, eksos følger og med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...