kinzo Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Alt av lys inne i bilen funker ikke. lys i tak. lys til baksete. lys i hanskerom. lys i bagarserom. har ikke finni fler lys enn disse så jeg regner med at "alle" lysene i bilen har tatt kvelden. Hva kan dette komme av? tips om hva som kan gjøres?
kinzo Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 alt av sikringer er som de skal men lysene er fortsatt helt på tryne..
Bmw e39 Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Hmmm.. hørtes rart ut hvis ikke sikringene var gåen.. Har du prøvd å bytta noen av pærene da?
Sjøbuse Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 hadde samme problem i min E38 brått. alt lys inne og i bagasjerom var dødt. og vindus spyler virket heller ikke tror jeg det var. lyset på giret lyste heller ikke. sikkringen så hel ut. men etter en uke uten å finne andre feil testet jeg å bytte sikkring bare for å være helt sikker. og da ble det lys.
kinzo Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 nå har jeg bytta sikring og og pærer så nå funker alt utenom de to lysene til baksete..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå