Gå til innhold

Selges: 1987 E30 M3 SOLGT!

Larsiaman
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer salg av min E30 M3 grunnet leilighetskjøp. Jeg trenger ikke å selge, men bare lufter interessen :wink:

Har vært i mitt eie i nesten 1 år.

Jeg har påkostet den i mitt eie:

-H&R RSS Clubsport Nurnburgring Edition Coilovers

- K-sport dempertårn bak

- Nye rådelagre ( standard dim )

- Ny girolje og diff olje osv

- Vac Stage 0 upgrade kit

- Det står Supersprint anlegg på den fra manifoil og bak.

- Nytt batteri 3/8-09

OBS!! 14.10.2009

Har oppdaget en liten vannlekkasje i bilen bak førersete. Har ikke fått tid å få sett på dette. Utenom det må litt småfiks påregnes. Jeg har satt ned prisen til 150.000kr pga dette.

Visst du er intresert i bilen så kan du sende meg en mail på:

roger.bjorkum@frydenbo.no eller

tranceit87@hotmail.com

Eller sende meg en sms på 93691289 så ringer jeg deg opp igjen.

Prisen er satt til 150.000kr

Mvh

Lars

0dknowwa8nq2i0tudobf_thumb.jpg

pp2wrsx5sexbgvm6a5f8.jpg

0fpgo2m1f7e7jnjl1syt.jpg

21ttqgjo4kw1fuhvn016.jpg

xhdpvgohrf9byomhcm6h.jpg

oz97t6f8f8zkf2req1ni.jpg

os70zqu0q20o4gbfutea.jpg

5p8penwg61ily4a1s5pq.jpg

kixahozf8a72hab0jh4d.jpg

6elzred5ea6o6q68iqos.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var det denne det var rust i gulv på? ved gasspedal? mulig jeg tar feil her asså!

?? mener denne lå ute for en stund siden for 150 grunnet rust.. har du utbedret dette?

mvh Raymond

Dette jeg og mener å hugse, at den solgtes billig pga rust og div. andre ting som måtte fikses..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det denne det var rust i gulv på? ved gasspedal? mulig jeg tar feil her asså!

?? mener denne lå ute for en stund siden for 150 grunnet rust.. har du utbedret dette?

mvh Raymond

Hei

Det er rust ved gasspedalen. Det har ikke rustet gjennom. Dette har jeg sjekket. Skulle faktisk løfte opp gulvteppet igår og ta bilder av det aktuelle området, men var selvfølgelig tom for strøm på kameraet. Skal opp idag og montere på noen deler. Skal da få tatt bilder :)

Det var overflaterust i rammevangen på begge sider + i hjulhuset pga felgene tok ani ved full sving. Demperne foran var gåen så den var godt segen.

Dette er nå fikset og behandlet ,og hjulene er spacet ut 18mm foran og 15mm bak. Tar ikke anig :) Splett nye spacere blir montert idag.

Bimmersimen:

Bilen ble ikke solgt billig pga rust. Tidligere eier pendlet fra Norheimsund ( et stykke utenfor Bergen ) til Bergen flere ganger i uken pga jobb, og ville ikke bruke bilen på vinteren. han ville ha en bruksbil som han kunne bruke året rundt, Fornuftig nok.

En sånn bil skal ikke brukes på vinteren spørr du meg. Vinterdekk følger ikke med på bilen;)

Tidligere eier tok innbytte i en Audi S2 jeg hadde som var mer egnet for forholdene.

Visst det er noe mer dere lurer på så kan jo dere bare ringe :)

Visst jeg ikke tar den så send en sms. Så ringer jeg opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samt at det er rust i motorrommet om det ikke er fikset nå. På skjermene inntil torpedoveggen. Var det når jeg hadde den ihvertfall. Samt rust på jekkfester såklart, og da på gulvet ved gasspedalen.

Jeg kostet ihvertfall på den en god slump med penger mens jeg hadde den. Kilometerstand kan dessverre ikke dokumenteres, og er da dessverre noe bob bob. Men den er utrolig lekker å se på.

Og ja, bilen var finere når jeg hadde den med Keskin KT1.. Men dette er jo smak og behag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...