Dirty Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 helle lyktene er fæle!bygge min også om til m3 eller? Jaja vær sin smak, Nei det må du jo klare selv , du e jo værdensmesteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 ja, jeg er jo det skal nok få det til selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 ja, jeg er jo det skal nok få det til selv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Jeg og Narum har vasket og polert kebabene idag, ble smooth. Narum hadde handlet Meguiar til den store gullmedalje, ble også brukt bumper shine fra sonax på alle lister og dørhåndtak og rubber care til dekkene. ble smooth som faen iallefall. Morro med bra resultat, gikk en 4-5 timer, men med svineinfluensa så har man ikke så møe annet å finne på. noen bilder fra mobil kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Blei Pita det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 ja ble knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 faen kjell.. dette ble bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Bilen så utrolig strøken ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 på tia at vi skrur litt og kim? ikke bare gnikking og gnuing.. gjør som meg.. lakk bilen ei gang i året heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 på tia at vi skrur litt og kim? ikke bare gnikking og gnuing.. gjør som meg.. lakk bilen ei gang i året heller HEHE. skru ? e jo ingen andre en æ som har skrudd der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 jo faen.. jeg har både satt i annlegget å skinn stolene og greier:P hehe nei du må vel ned med kasse te helga tenkte jeg.. må gjøre klart til clutch som gjør at jeg kan spinne igjen hvis det gamle dritet greier det da:) ¨ Edit: jeg jobber som mekaniker så jeg skrur mer enn nok om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 jo faen.. jeg har både satt i annlegget å skinn stolene og greier:P hehe nei du må vel ned med kasse te helga tenkte jeg.. må gjøre klart til clutch som gjør at jeg kan spinne igjen hvis det gamle dritet greier det da:) ¨Edit: jeg jobber som mekaniker så jeg skrur mer enn nok om dagen ptss det er da ikke skruing men dillig. ja vi skal nå se på den om du tar ned kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 ja? dilling? hehe satt sammen en hel stor og fæl 350 v8 på jobb i dag:) ja hvis jeg ikke og blir syk så hadde det vært greit å fått rivd det ned å klar for noe nye deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 ja? dilling? hehe satt sammen en hel stor og fæl 350 v8 på jobb i dag:) ja hvis jeg ikke og blir syk så hadde det vært greit å fått rivd det ned å klar for noe nye deler på jobb ja alle må jo jobbe på jobb, ikke min feil at du valgte det yrke og ikke det tøffe yrke mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Nye felger endel bilder pøser bare på, mye 185388av det samme men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå