Just-turbodiesel Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 tøff bil med tøff motor, men skulle vært litt lavere foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Takk. skal ikke nekte for det. men syns ikke det er så steingalt. er noe lavere en bildene på førstesiden + er montert gt splittere. men må ha den noen cm til ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Mulig jeg roter nå. men du har ikke hatt bilen din på henger ved gjøvik nå i det siste? jeg og noen kompiser kjørte etter en hvit bil med henger og en helt lik bil som din bakpå hengeren. var samme felge og vinge. mulig jeg tar feil her, men verdt og spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Hei. Nei bilen står på verksted til 4 hjulskontroll. så vis den ikke er stjelt da så kan det ikke være min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 aha. tenkte meg det skjønner du. var vertfall helt lik din, samme vinge, samme felger, farge, men den manglet M3 merket dit ser jeg. men tror den var br registrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 hmm tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå