SanMiguel Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Senere ikveld ja / evt imorgen Jepp, de pleier å legge det ut ganske kjapt etter det har gått på tvn
Jay-O Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 stil opp på tv Skal det - skal være i studio klokken halv 7 og på radiostudioet klokken halv 5 Per Kristian Sættem, meet your maker
PenguiN- Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Da jeg var i forsvaret var begrepet "en spennende endring" ofte synonymt med 10 dukers i stedet for lagstelt..primus i stedet for MF..og nato planker framfor beltevogn transport samt overskyet i stedet for sol og blå himmel..så en spennende endring vil alltid vekke skepsisen og frykten hos meg iallefall
Astri Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Lykke til, og husk å tenk nøye over ting før du prater. Ikkje la de vri og vrenge på det du sier til sin fordel, og kanskje du burde ta ein liten research på diverse lover og fordeler vi som er bilinteresserte kan ha om vi får lov å disponere en egen plass der vi kan samles alle felles interesserte og være sosiale. Som eg har sagt i vår lokale diskusjon, ka foretrekker politikerne og naboen? At vi har en såpass sunn interesse som bil eller at narkotikaen skal komme å ta oss? (selvfølgelig vet eg at det finnes flere alternativer, men i dagens ungdomsmiljøer så er desverre narkotika et litt for fristende alternativ for mange. ) Dette var iallefall min mening...
E30Frelst Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Lykke til, endelig en som tørr og snakke for seg! I like it!
PK Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Bra noen endelig sier seg villige til å møte såkalte "samfunns engasjerte og ansvarlige" mennesker. Håper for guds skyld det kommer frem hvor smålige disse idiotene egentlig er.
hylle Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Jay-o, Du har baller av stål mann!! hehe. Lykke te.
axor Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 herlig at du skal få kunne stå frem, for det første ut ifra innlegget ditt virker det som om du vet hva du snakker om, du er en god representant, du kan snakke for deg, og tenker før du skyter. Skal bli bra og slå på tven ikveld
Kjetta Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Lykke til, som nevnt over her tenk over hva du sier, og spør om å få se ferdig klippet versjon hvis det ikke vises live da.
Arotished Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Problemet er vel at vi snakker vel egentlig bare til en vegg Men uansett, greit å kunne få frem våre meninger også en gang iblandt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå