Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, ser en blå einer med chromeline, men den står på sidelinja. Er selv på sidelinja, men ser ingen som herjer. Er heller ingen politi eller naboer i buskene.

Skrevet
Ja, ser en blå einer med chromeline, men den står på sidelinja. Er selv på sidelinja, men ser ingen som herjer. Er heller ingen politi eller naboer i buskene.

Hvis det står CRAMO på døren, i chrome folie, så er det Oyvind

Skrevet
Kanskje det er en måte å stanse tullbakkjøringen på offentlige steder på?

Jay-O, du har sagt du tar avstand fra tullekjøringen,da parkerer du vel konsekvent midt på plassen ?

Forskjell på å ta avstand fra tullkjøring, og å parkere bilen i skuddlinjen :wink:

Man tar jo avstand fra krig f.eks, men man reiser ikke ned til Irak og stiller seg mellom amerikanere og galne muslinger :lol:

Skrevet

Kjedeligste treffet jeg har vært på iallefall. Skal det bli som dette, så finner de som vil herje litt sin egen plass. Så får dere som vil, stå igjen der og prate.. Ikke at jeg spinner og herjer noe, men jeg vil heller se på det enn en haug med biler som står rundt på en parkeringsplass.

Det er ikke stort til trivsel lengre, men den veien har det jo gått i godt over et år nå.

Jeg er såklart ikke interessert i å plage naboer eller andre, men noe må gjøres. Dette var rett og slett rubbish.

Jeg beklager til alle som måtte mene noe annet enn meg, og syns jeg er en umoden drittunge..

Skrevet

Satt på i en Audi etellerannet stasjonsvogn. Trenger nye dekk, og med 4 blankslitte og ryktene om politi så lot jeg E28n stå hjemme :)

Skrevet

Jo litt det og :lol: Kjører ikke lange strekningen med bilen når dekkene er dårlige, heller ikke i regn.

Jeg antar at du aldri har hatt slitte dekk selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...