Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd alt i fra 1,0 til 1,7.. 1,4 virker ganske fornuftig..

Skrevet

ok.. mye dreiemoment har du a? effekt i min var 175hk og 360nm med 1.2 i ladetrykk med oppsettet mitt. aner ikke hvor jeg ligger nå. (da den forsterka automatkassa røyk) så har ikke fått sjekka noe resultater. men driver å bygger om til manuell med zf kassa, sachs racing trykkplate og litt halvgrom lamell.

men takk for hjelpa ang turboen. blir nok en garret gt3071r som stemmer mest med det jeg skal bygge :)

Skrevet

gt30 høres bra ut.. ta med stor ar..

men en gang til, hvordan unngår du kutt pga høyt ladetrykk? (elektronisk)

Skrevet

altså, om man øker ladetrykket vesentlig så "kutter" motoren etter så og så mange sek med fult pådrag... har kke helt bestemt meg for hvordan jeg skal omgå dette problemet, så jeg tenkte jeg skulle spørre hva som ble gjort på din?

Skrevet

aha.. nei du jeg kan høre med han som har styra med dette. kan sende en pm til deg når jeg har pratet med han. har du merket noe til kutting ved så lavt ladetrykk altså?

  • 1 year later...
Skrevet

mitsu td04-11c står på omega b...

Lader 1 bar stabilt, og 1,2 på "boost" (dvs akkurat da du klamper den)

På omegaen er det et lite plassproblem, og et til med flensen på manifoilen..

Er noe som ligner på en t3 flens dær, men med 3 bolter isteden for 4.. så må sikkert til å bygge ny exosmanifoil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...