heltn Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 den er så godt som solgt til meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 den er så godt som solgt til meg:) Pass for all del godt på den Du skulle bare vist hvordan Ingvard har pusset og gnikket på denne bilen! Han er langt "verre" enn meg, perfeksjonist til fingertuppene! Fargeforskjellen på ene framskjermen har nesten tatt nattesøvnen fra han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Pass på den der ja (= Utrolig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 den er så godt som solgt til meg:) Pass for all del godt på den Du skulle bare vist hvordan Ingvard har pusset og gnikket på denne bilen! Han er langt "verre" enn meg, perfeksjonist til fingertuppene! Fargeforskjellen på ene framskjermen har nesten tatt nattesøvnen fra han ingen fare, tryggehender, blir på rommet denne her:) Ja, han likte ikkje fargeforskjellen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Flott at et medlem kjøper den Det liker vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Da har "heltn" hentet bilen! Håper han blir like fornøyd me bilen som Ingvard har vært! Denne tråden kan selvsagt stenges/slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg