Tuttifrutti Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Har det blitt gjort noe mer med bilen? Hva gjenstår å gjøre med den? Noen skyldig avgift? Mye rust? Noe annet negativt som bør fikses? Bilder av kanaler, under bilen, understellet og de rust boblene du nevnte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hva som gjenstår står tidligere i tråden, og det dreier seg stort sett om elektrisk arbeid. Oppkobling av ledningsnett, selvom store deler av dette er påbegynt og kun gjenstår småplukk der. Ingen skyldige avgifter. Lite rust, ingen gjennomrust da dette er sveiset (av autorisert sveiser). Rustboblene er veldig små og har ikke gått igjennom lakken engang. Kan muligens ordne bilder av dette. Har ingen bilder av understell og kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 du såg pm'n fra meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Høres bra ut, følger papirer fra motoren med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 du såg pm'n fra meg? Hei ja, Glemte å svare på den. Innbytte er som sagt desverre uinteressant, selvom bilen er tøff Høres bra ut, følger papirer fra motoren med? Jeg har kvittering fra KOED.no på motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Høres bra ut, følger papirer fra motoren med? Jeg har kvittering fra KOED.no på motoren. Hva er reg nr på bilen? Gjerne send på pm visst du vil heller det. Fant det på AutoDB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Høsttilbud!! Kr. 135.000,- for bil inkl. komplette sett 330mm, 6-pot forbremser og 300mm, 4-pot bakbremser!! (Verdi kr. 25.000,-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 SOLGT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg