Gå til innhold

S; '99 E46 320Ci *Automote* SOLGT!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig vanskelig å selge bmw. Når jeg skulle kjøpe e46 for 1 år siden, ringte jeg på rundt 20 biler. Ingen var solgt og ingen var villig til å gå ned på prisen. Så jeg måtte til slutt ut med det som var forlangt. Det er nok bare oss bmw eiere som vet hvor mye kjøreglede osv det er i disse bilene, så det er bare å vente på riktig kjøper så blir den nok solgt;)

Er nok ikke prisen som har noe å si, har prøvd å legge ut min laterlig billig bare for å sjekke. men fortsatt 0 respons:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo bumpe denne igjen, sommersesongen er jo like rundt hjørnet.

Bilen skal inn på PKK ila av April, så dette blir gjort før salg :)

Prisen er fortsatt 200.000kr, som er egentlig 70.000 mindre enn hva jeg ville ha igjen for den i utgangspunktet..

Noen nye bilder tatt ifjor

bmwlysg4.jpg

Bmwlysg3.jpg

Bmwlysg2.jpg

Bmwlysg1.jpg

Bmwlysg.jpg

Hilsen Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, alt er jo tilsalgs for rett pris! Men hadde helst sett de ble solgt med bilen, blir stress og finne noen nye andre hjul sånn på tampen ser jeg for meg.

Litt info om de her; Sjeldne og eksklusive (VIP Style) Garson Ryugi felger, som kun lages per bestilling. Er japanske felger.

De har byttet navn til DAD R302 nå, så det er dem jeg har, eneste forskjellen er at senterkoppene er annerledes.

9,5x19" ET28 foran med 225-35 Toyo Proxes T1R

10,5x19" ET28 bak med 255-30 Toyo Proxes T1R

Må valses for og få dem på en coupe.

Tror det er 3 eller 4 sett av dem i Norge, inkludert settet mitt. 2 av settene da på Bmw, min og på en sort E39.

Dette er felger som er bygget for max kant, uten og gå utover bremsestørrelser. Er 12cm kant bak. Polerte ytterringer og skruer med svart senter.

Prislappen på disse nye uten dekk var 30.000kr, så ingen skambud..

Har 2 små hakk i venstre framfelg, og en liten stripe langs ytterringen på høyre bakfelg grunnet en gåen foring, skal gå an og poleres bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Fortsatt lite respons her.. Mange som sier dem skal ordne lån, men hører aldri mer fra dem...

Jaja..

Så nå er lei av og ha denne bare stående og "ta opp plass", så er villig til og senke prisen til 180.000kr.. Ellers får dere komme med bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil dette :) eneste jeg ikke liker er bakfangeren men ellers er alt flott !

men litt av grunnen til at bilen din ikke er solgt er nok at du skal ha 200 tusen for en 320 som har gått over 200 tusen,

det er ikke så lett og overbevise banken om at denne bilen er verdt pengene og da er det ikke lett og få lån !

gratis bump :)

edit 180 tusen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...