anders87 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Ny dump av pris, selges nå for 200K.. Nå begynner det egentlig og bli latterlig billig... Men kunne tenkt meg og selge den før vinteren kommer, mtp litt ekstra kapital grunnet ny bil og eventuelt huskjøp..
anders87 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 En god blanding kanskje? Hehe, nei gudene vet.. Mange som sier at det er rart denne ikke er solgt til den og den prisen, men er vel ikke marked for sånn type bil om dagen, enkelt og greit.. Gått ned 70K i pris fra det jeg kunne leve med og tape på bilen nå så.. Men men
k3n Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Hvordan er responsen? På min var det greit ok dårlig. Min forsvinner nå neste fredag da, blir byttet i en annen bil
anders87 Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Den er rimelig fraværende, enda.. Håper det tar seg opp litt nå da men. Sett bilen din ligge ute, og gratulerer med innbytte
vetu03 Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Bump!!! Seriøst, skjønner ikke at denne ikke går.. Skulle lett kjøpt den selv om jeg ikke hadde de jeg har.. Får håpe de kommer noen å byr sin innteresse Anders.. Er jo en sykt rå og strøken bil.
Torek Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Ja, det er ganske utrolig. Her slipper man ENORMT mye arbeid og påkost for å komme i nærheten av noe tilsvarende! Edit: ..og for å den litt mer "tidsriktig" er det igrunn bare småting som må gjøres. No offence, Anders. Du skjønner hva jeg mener
vetu03 Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Ja, det er likssom bare å bytte en fanger, kanskje noe småtteri så er den tidsriktig som bare det.. menmen!
anders87 Skrevet August 27, 2010 Forfatter Skrevet August 27, 2010 Edit: ..og for å den litt mer "tidsriktig" er det igrunn bare småting som må gjøres. No offence, Anders. Du skjønner hva jeg mener Non taken Er heeelt enig! Skulle jeg fortsatt ha beholdt den, så hadde det sittet M3 bakfanger med karbon diffusor og quad eksos på den nå, nye felger, og muligens Vorsteiner panser.. Men som nevnt før, kostet på denne alt for mye, så får bli opp til neste eier Eller om han bruker penger på og bygge motor, fikk jo pris på 170K for jobben hos SS som inkluderte; Forsterking av kaross bak, komplett drivlinje og motor fra nyere enn 2002 og med kmstand under 100.000km, frakt og godkjenning hos Dekra i Tyskland, altså alt ferdig og godkjent i vognkort.. Så et enkelt mattestykke på 200K + 179K = 379K og en jævla RÅ bil til en relativt billig penge! Hadde blitt one of a kind ihvertfall!
anders87 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Da kjøres bilen inn i garasjen denne helgen.
nitrox111 Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Da kjøres bilen inn i garasjen denne helgen. Rart ikke denne blir solgt til den prisen ;S Når jeg la ut min for salg for ca 2uker siden, så var den solgt 6timer etter at jeg la ut finn.no annonsen. Det var e46 coupe`n som er i linken i signaturen min.. 150 fikk jeg for den... Og denne bilen er nok kostet på mer enn 50laken, derav... en fin bil, til en bra pris for den som er ute etter noe som ikke er likt alle andre ;D Lykke til med salget ^^,
anders87 Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Ja du kan så si, 3500 visninger på finn, og 2 stk som ville ta bilen i innbytte i en E34 M5 og Mazda RX7 Type R av noe slag, men var ikke så interessant. Ja, den er jo kostet på nesten 250K så selges relativt billig Takker for det
Anbefalte innlegg