Gå til innhold

S; '99 E46 320Ci *Automote* SOLGT!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neida, ser den at det kan virke som en drøy sum.. Men kunne vært greit og begrense tapet mitt minst mulig også, for bilen har ikke blitt kjørt mer enn 18-20k km etter den ble bygd for drøye 3 år siden. Er heller ikke kopi felger folk flest har stor forkjærlighet til og lakkering i låven til kompisens nabo.. (for og sette ting litt på spissen)

@ rel0ad: Er bare interessert i rent salg siden jeg har ny kosebil og bruksbil fra før. Da må det isåfall være en bil som er lett og videreselge igjen og med en prislapp som går i mitt favør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg kan bekrefte for de som ikke har kjennskap til bilen at eieren er et petimeter hva gjelder bilhold. Her har ingenting blitt overlatt til tilfeldighetene.

I tillegg er bilen kjørt veldig pent de få kilometerene Anders har kjørt den, og dét sammen med flott historikk gjør at du her får utrolig mye bil for penga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg jo gi-bort-pris for en utstillingsbil på dette nivået. Er jo (forhåpentligvis) ingen som skal ha dette som bruksbil og hvis noen vil ha en pokalsanker, så koster det mye mer å lage den selv. Lykke til med salg Anders. Synd jeg ikke kan ta meg råd til en ren utstillingsbil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det Magnus! Nei håper jo at den vil bli tatt vare på, for ligger noen kroner og vedlikehold i den.

Ringte faktisk en hyggelig trønder for en liten stund siden som var gira på bilen, så da får nok denne snart en ny eier også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...