kakemonster Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 har det mye å si å sette på en ic på en suge6er?? noen som har erfaring, hørt noe eller peil??
Jan Tore Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Trenger jo ikke intercooler når du ikke har ladeluft. Edit: Jeg kan ikke tenke meg annet enn at det virker negativt, siden motoren må suge gjennom en hel haug med rør.
Fekzen Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Jag tror det tar ut varann, visst du kanske får ner tempraturen en aning men som jan tore säger så kommer den få längre sträcka att suga luft igenom. En grej du ska prova på isåfall, är som M5an har, en pleenum kammare och kanske bygga om luftmängdmätaren (om du har m20) till en luftmassamätare som på en M50. Mvh//A
Robkill Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Intercooleren vil jo ikke kjøle ned lufta enda mer, da den kun kjøler ned til utetemp! Så du vil bare miste effekt.
Morty999 Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 jeg har faktisk prøvd dette, da jeg bygde om litt og litt til turbo. men merka ikke noe forskjell fra før og etter hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå