wirrumsen Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Jeg vet om folk som har fått igjen selv om bilen har stor effektøkning, men det er ikke interessant i mitt tilfelle.Vil ikke være med på noe forsikringssvindel. Jeg visste godt hva som ville skje om jeg var uheldig å kræsjet med den bilen. Det er bare så surt at det måtte skje. Forstår meget godt det er surt, ja. Man føler seg ikke akkurat særlig høy i hatten etterpå... Men hos de som du sier har fått igjen selv om de har hatt stor effektøkning; har de da modifisert motoren radikalt? (som f.eks turbo/kompressor) Eller har det stort sett vært snakk om chip etc? En turbo er jo en ganske åpenbar endring. Forsikringsselskapet vet utmerket godt at du har forsikret en vanlig 6-sylindret motor. Når takstmannen får øye på turboen som skinner imot ham, skjønner han straks tegninga. Og bedre blir jo ikke saken når myndighetene får greie på at bilen er modifisert uten at de er informert.
OLEZZ Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Turboen sitter under bilen. Den kan ikke sees fra oversiden. Ihvertfall veldig vanskelig å få øye på. Panseret kan heller ikke åpnes. Jeg er usikker på hvor langt de drar den når de sjekker en bil. Skulle ikke tro han har den opp på bukk, og begynner å slå på panseret for å få det opp? Ikke vet jeg. Har ikke vært borti dette før.
PenguiN- Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Vel, kan garantere at det ikke er slik at selv om om panseret ikke åpner seg at di går å drikker en kopp kaffe og slenger føttene på bordet..synd, var en kul liten bil!
wirrumsen Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Ikke vet jeg. Har ikke vært borti dette før. Du har nok ikke vært borti det før, men det kan jeg love deg at forsikringsselskapet har... De vet utmerket godt at det er mange som aldri rapporterer hva de gjør med bilene.
Dirty Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 skal bilen på teknisk da sliter du. måtte ha min på teknisk og de fant de ALT , synd med bilen, men bra det gikk godt vis ikke vangene i fronten er bøyde ser ikke sånn ut. så er det ikke no problem å rette denne. jeg har alle delene du trenger for at denne skal bli heil igjen. Ti
OLEZZ Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Send meg gjerne pm de som har store deler av fronten. Gi meg en pm med mer info dirtydicky. Intercoolern er fjerna for lengst. Før politiet så det til og med. Men jeg tar det utenom forsikring uansett.
Gjest Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Jævli synd med bilen din, Men jeg må si at det hadde vert gull verdt å hatt ett bilde av trynet på deg og faren din da dere sto inni den hagen:P
haavard Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Hvis du ikke skal rette selv, blir nok dette dyrt. Den dørstokken er greit "knøvla".
jpse36 Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 så det var ikke bare jeg som prøvekjørte nybygd turbo bmw i går da! heldigvis for meg, røyk servopumpa før det endte som med din. for det var temelig dårlig føre i går
Bmwfanatic Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 tipper far din aldri kommer til å klage på ungdommene mer, hvis han var av den typen.. lol busted.. men kjett med bilen
Kimmit Racing Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 og du som akkuratt har vært hos christer og fått ut noen fine tall...sånn går det når gammle kara skal vise hva dem er god for..la heller oss unggutta ratte dem ville hkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå