jensemann23 Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 skru av turbokittet og går til forsikringa hvis du har kasko. men det har du vel ikke på en så gammel bil++?
OLEZZ Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Var helt håpløst føre i går. Hvertfall med sånn type bil. Dekkene var splitter nye, men det hjelper lite når det først slipper.
Morty999 Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 føler att pappa aldri skal få låne bilen min jeg har foresten gjort det samme med en bil som ikke hadde godkjent turbo. og de sa ikke noe på det for min del hvertfall. fikk igjen penger jeg
EirikL Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Kondolerer med bilen. Det må være surt etter en hel vinter med arbeid. Jeg ville rett og slett beordret faren din til å kjøpe en ny bil til deg og så flyttet alt over. Tror det vil være det enkleste.
Steffen89 Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 kjedelig det der.. hadde akkurat fikset opp igjen bilen min jeg også, ferdig onsdag forje uke, og 3 dager etterpå så den slik ut: Denne ble vraket av forsikrings selskapet ennå den ikke er skakk engang, bare pga pris.. er bare 318IS, men vet ikke hav du hadde jeg. men fikk nesten det dobbelte igjen for den iforhold til hva jeg gidde for den..
Mexos Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Bare vær litt forsiktig med hva du skriver her inne og legger ut bilder av. Alle har tilgang til bimmers.no, inkl. biltilsyn og politi. Man er naiv hvis man tror at det offentlige aldri snoker rundt på internet.
OLEZZ Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 Ja. Tviler på at forsikringsselskapet henger her inne når jeg ikke skal ha noe fra de, og fattern har fått tilbake lappen. Så saken er vel død vil jeg tro.
Ullsokk Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Kjedelig.. :/ Den er fort hel igjen skal du se Mye benka du forresten ?
Dr_S Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Fattern. Fikk den igjen i dag da. Og hvordan i huleste klarte han det så raskt? Er jo ikke tvil om det ble kjørt uaktsomt her, med en trimmet bil i tillegg... Tror du kan glemme å rette opp den der, ser ut som kanalene dine er rævkjørte.
Rabies Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Det er vel en trøst at motoren fortsatt gikk da Så kan den få nytt liv i en annen bil...
OLEZZ Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 Fattern. Fikk den igjen i dag da. Og hvordan i huleste klarte han det så raskt? Er jo ikke tvil om det ble kjørt uaktsomt her, med en trimmet bil i tillegg... Tror du kan glemme å rette opp den der, ser ut som kanalene dine er rævkjørte. De går tydeligvis utifra at det ikke har blitt kjørt uaktsomt, men det har skjedd et uhell. Blir å rette opp bilen. Sette på nye karroserideler og rette opp kanalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå