brauta1 Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Hei. Noen som kan gi meg noen gode råd om hvordan jeg kan fikse en bensinmåler. Selv om jeg har full tank så viser den ikke noe på måleren, til tider så står den dær den skal, de er sikkert dårlig kontakt en plass men hvor skal jeg begynne å lete? Dette er den første bmw som jeg har kjøpt, så har ikke så god kompetanse på desse bilane. (BMW 318I - 1993mod. Noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 der sitter ett stikk på toppen av tanken, der hadde jeg startet det er der bensinpumpe og tankmåler sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Ja kortslutt dette og se om måler går til fullt. Viss ikkje må du sjekke ledninger og instrument. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Ta ut instrumentet å se bak måleren. Der er det en messingskrue. Skru ut den og dra ut måleren. Puss på metallet bak der, og sett det sammen igjen. Husk å dra til mutteren litt da den er jordinga til instrumentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brauta1 Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 der sitter ett stikk på toppen av tanken, der hadde jeg startet det er der bensinpumpe og tankmåler sitter Takk..men er de en luke under baksetet slik at man kommer til tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brauta1 Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Ta ut instrumentet å se bak måleren. Der er det en messingskrue. Skru ut den og dra ut måleren. Puss på metallet bak der, og sett det sammen igjen. Husk å dra til mutteren litt da den er jordinga til instrumentet. Takk...Hvordan kommer jeg til instrumentet da? frå motorrommet eller må jeg ut med hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå