KimJuhani Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Har tenkt å hive kompressor i min e46 328i sedan =) Fra EssTuning. Bestilt/Tenkt å gjøre Supersprint effekt anlegg med grenrør (Fjerner katalysatoren) Sveise Diff, eller kjøpe en ny med sperre? Hva bør jeg prøve? =) Kersher Fanger, Noen som vet om hvor det er best kvalitet? =) Sette på Facelift panser, har hørt de stemmer overens med hengsler å låser, men at det er litt problemer med å få finjustert det? (alt er verdt strevet) Valsehjulbuene har tenkt på å sette på m54innsug, gassbjell, kam. Venter på m3 vingen bak den er til lakering nå =) Venter også på lønninga så ejg kan gå å bestille den Lange Haifinnen med Orginal antenne Noen som vet om tips om Bmw sider? Er det noen som har noen erfaring om 328i med kompressor?
Ellingsen B. Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 jeg har Z3 2.8 coupe med kompressor og det fungerte veldig bra. Prestandamessig så blir det natt og dag og vil anbefale det på det meste ! Det var også ESS i min.
S.Arnesen Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Du kan ikke sette på m54 innsug, da ess kompressoren erstatter det orginale innsuget. Angående diff så er det ikke noe å lure på, du sveiser ikke diffen. Du kjøper deg en lsd på f.eks 40 % diff brems. Eller en Thorson diff (om det er det det heter), Den bygger opp høyere % etter jo mer kraft den får. alt fra 0 til 98 % tror jeg.
KimJuhani Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Wow, det var jo rått:D har du noen link?
S.Arnesen Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 http://www.turnermotorsport.com/html/sh ... fferential Her finner du lsd'er.. Du kan også sende en pm til "niklasja" for å høre hvor han kjøpte sin diff brems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå