kenlund87 Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Hei! Noen her som vet hvordan jeg finner ut hva navigasjonssysteme mitt heter? Skulle gjerne ha oppdatert det litt.. men vet ikke hva det heter, eller hva/hvor jeg skal søke å laste ned ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Et tips, ta et bilde og post her. Mye lettere å se og si hva du har da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenlund87 Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 kommer bilde snart... Det står SW 3-1/61 oppe i hjørnet på skjermen, om det er til hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Da har du vel MK3. Står litt om oppdatering av navi på tråden her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenlund87 Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Tusen takk! Skal se litt å prøve å forstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenlund87 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Da har jeg prøvd dette.. men de skjedde liksom ingen ting? Det sto at programvaren var oppdatert osv.. så kom cd`n ut.. som beskrevet. Men da jeg putta den inn igjen, så starta prosessen på nytt. Dette gjorde jeg flere ganger, men ingen ting skjedde annet enn at pragramvaren ble oppdatert. Er det meninga jeg skal sette inn den cd`n som sto i etterpå? Isåfall er ingenting endret. 2 språk, akkurat som før (fransk og engelsk). Samme bakgrunn som før.. samme dårlige valgene på kartet, ja akkurat som den var før jeg "oppdaterte" systemet. Har jeg gjort feil da tror du? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Det står SW 3-1/61 oppe i hjørnet på skjermen, om det er til hjelp! Da har du allerede en ganske "oppdatert" navigasjon, MKIII navi'en får man bare oppdatert til SW 3-1/63 Se om du har fått de tallene oppe i hjørnet på skjermen din etter oppdateringen? Har du det er det veldig små forskjeller: Bedre kontrast på skjermen og bedre linjer som forteller hvor du skal kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå