Remi Berg Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Hei Leker med tanken på å starte med import av diverse bilrelaterte deler, hovedsaklig fra Kina, men også fra andre plasser på sikt. Tenkte på turbo, eksosdeler og diagnoseutstyr. Er det noen interresse for slike deler blant BMW eiere? Kan skaffe manifolder både for turbo og sugemotorer til de fleste BMWer. INPA, GT1 samt Carsoft diagnoseutstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Personlig så føler jeg vel at markedet for kina deler er mettet med tanke på turbo biten hos bmw gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Jeg henger meg på Ballders uttalelse, vi har flere relativt store aktører på dette allerede, som har veldig konkurransedyktige priser. Derimot, om du skal begynnne med dette har jeg et tips: Lag kitt som er komplette, og da mener jeg helt komplette. Grenrør, turbo med ferdig bygde inn og returrør til olje inkl nippelstykke, ferdigbygd downpipe, trykkrør og intercooler, dump, ladetrykkstyring, veivhusventilasjontank, dyser, evt LMM/MS sprut og alle slanger og klemmer man trenger inkludert. Tror man fint kunne solgt dette til i underkant av 20k. Et KOMPLETT kit tror jeg hadde solgt til enda fler enn i dag, siden man pr. idag må være relativt kyndig for å innstallere et turbokit der man må modifisere grenrør, oljetilførsel, oljefilterplassering, trykkrørbender, ic fester, etc etc. Får man alt dette så det passer BOLT ON, hadde det vært ultimate, og enda fler hadde kjøpt, som tidligere hadde kviet seg. Gjør det enkelt for kunden - selg mye. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Jeg henger meg på Ballders uttalelse, vi har flere relativt store aktører på dette allerede, som har veldig konkurransedyktige priser. Derimot, om du skal begynnne med dette har jeg et tips: Lag kitt som er komplette, og da mener jeg helt komplette. Grenrør, turbo med ferdig bygde inn og returrør til olje inkl nippelstykke, ferdigbygd downpipe, trykkrør og intercooler, dump, ladetrykkstyring, veivhusventilasjontank, dyser, evt LMM/MS sprut og alle slanger og klemmer man trenger inkludert. Tror man fint kunne solgt dette til i underkant av 20k. Et KOMPLETT kit tror jeg hadde solgt til enda fler enn i dag, siden man pr. idag må være relativt kyndig for å innstallere et turbokit der man må modifisere grenrør, oljetilførsel, oljefilterplassering, trykkrørbender, ic fester, etc etc. Får man alt dette så det passer BOLT ON, hadde det vært ultimate, og enda fler hadde kjøpt, som tidligere hadde kviet seg. Gjør det enkelt for kunden - selg mye. Tror jeg. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Jeg henger meg på Ballders uttalelse, vi har flere relativt store aktører på dette allerede, som har veldig konkurransedyktige priser. Derimot, om du skal begynnne med dette har jeg et tips: Lag kitt som er komplette, og da mener jeg helt komplette. Grenrør, turbo med ferdig bygde inn og returrør til olje inkl nippelstykke, ferdigbygd downpipe, trykkrør og intercooler, dump, ladetrykkstyring, veivhusventilasjontank, dyser, evt LMM/MS sprut og alle slanger og klemmer man trenger inkludert. Tror man fint kunne solgt dette til i underkant av 20k. Et KOMPLETT kit tror jeg hadde solgt til enda fler enn i dag, siden man pr. idag må være relativt kyndig for å innstallere et turbokit der man må modifisere grenrør, oljetilførsel, oljefilterplassering, trykkrørbender, ic fester, etc etc. Får man alt dette så det passer BOLT ON, hadde det vært ultimate, og enda fler hadde kjøpt, som tidligere hadde kviet seg. Gjør det enkelt for kunden - selg mye. Tror jeg. +1 +2 er mye bedre og kjøpe et færdig sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Jeg henger meg på Ballders uttalelse, vi har flere relativt store aktører på dette allerede, som har veldig konkurransedyktige priser. Derimot, om du skal begynnne med dette har jeg et tips: Lag kitt som er komplette, og da mener jeg helt komplette. Grenrør, turbo med ferdig bygde inn og returrør til olje inkl nippelstykke, ferdigbygd downpipe, trykkrør og intercooler, dump, ladetrykkstyring, veivhusventilasjontank, dyser, evt LMM/MS sprut og alle slanger og klemmer man trenger inkludert. Tror man fint kunne solgt dette til i underkant av 20k. Et KOMPLETT kit tror jeg hadde solgt til enda fler enn i dag, siden man pr. idag må være relativt kyndig for å innstallere et turbokit der man må modifisere grenrør, oljetilførsel, oljefilterplassering, trykkrørbender, ic fester, etc etc. Får man alt dette så det passer BOLT ON, hadde det vært ultimate, og enda fler hadde kjøpt, som tidligere hadde kviet seg. Gjør det enkelt for kunden - selg mye. Tror jeg. +3! Den var ikke dum nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 hvordan går man egentlig frem for å starte slik import? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Jeg henger meg på Ballders uttalelse, vi har flere relativt store aktører på dette allerede, som har veldig konkurransedyktige priser. Derimot, om du skal begynnne med dette har jeg et tips: Lag kitt som er komplette, og da mener jeg helt komplette. Grenrør, turbo med ferdig bygde inn og returrør til olje inkl nippelstykke, ferdigbygd downpipe, trykkrør og intercooler, dump, ladetrykkstyring, veivhusventilasjontank, dyser, evt LMM/MS sprut og alle slanger og klemmer man trenger inkludert. Tror man fint kunne solgt dette til i underkant av 20k. Et KOMPLETT kit tror jeg hadde solgt til enda fler enn i dag, siden man pr. idag må være relativt kyndig for å innstallere et turbokit der man må modifisere grenrør, oljetilførsel, oljefilterplassering, trykkrørbender, ic fester, etc etc. Får man alt dette så det passer BOLT ON, hadde det vært ultimate, og enda fler hadde kjøpt, som tidligere hadde kviet seg. Gjør det enkelt for kunden - selg mye. Tror jeg. +4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Jeg henger meg på Ballders uttalelse, vi har flere relativt store aktører på dette allerede, som har veldig konkurransedyktige priser. Derimot, om du skal begynnne med dette har jeg et tips: Lag kitt som er komplette, og da mener jeg helt komplette. Grenrør, turbo med ferdig bygde inn og returrør til olje inkl nippelstykke, ferdigbygd downpipe, trykkrør og intercooler, dump, ladetrykkstyring, veivhusventilasjontank, dyser, evt LMM/MS sprut og alle slanger og klemmer man trenger inkludert. Tror man fint kunne solgt dette til i underkant av 20k. Et KOMPLETT kit tror jeg hadde solgt til enda fler enn i dag, siden man pr. idag må være relativt kyndig for å innstallere et turbokit der man må modifisere grenrør, oljetilførsel, oljefilterplassering, trykkrørbender, ic fester, etc etc. Får man alt dette så det passer BOLT ON, hadde det vært ultimate, og enda fler hadde kjøpt, som tidligere hadde kviet seg. Gjør det enkelt for kunden - selg mye. Tror jeg. + 5 Helt enig PLUG AND PLAY og jeg ville vært solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå