Gå til innhold

Kina deler


Remi Berg
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Leker med tanken på å starte med import av diverse bilrelaterte deler, hovedsaklig fra Kina, men også fra andre plasser på sikt.

Tenkte på turbo, eksosdeler og diagnoseutstyr.

Er det noen interresse for slike deler blant BMW eiere?

Kan skaffe manifolder både for turbo og sugemotorer til de fleste BMWer.

INPA, GT1 samt Carsoft diagnoseutstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på Ballders uttalelse, vi har flere relativt store aktører på dette allerede, som har veldig konkurransedyktige priser.

Derimot, om du skal begynnne med dette har jeg et tips: Lag kitt som er komplette, og da mener jeg helt komplette. Grenrør, turbo med ferdig bygde inn og returrør til olje inkl nippelstykke, ferdigbygd downpipe, trykkrør og intercooler, dump, ladetrykkstyring, veivhusventilasjontank, dyser, evt LMM/MS sprut og alle slanger og klemmer man trenger inkludert. Tror man fint kunne solgt dette til i underkant av 20k.

Et KOMPLETT kit tror jeg hadde solgt til enda fler enn i dag, siden man pr. idag må være relativt kyndig for å innstallere et turbokit der man må modifisere grenrør, oljetilførsel, oljefilterplassering, trykkrørbender, ic fester, etc etc. Får man alt dette så det passer BOLT ON, hadde det vært ultimate, og enda fler hadde kjøpt, som tidligere hadde kviet seg.

Gjør det enkelt for kunden - selg mye.

Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på Ballders uttalelse, vi har flere relativt store aktører på dette allerede, som har veldig konkurransedyktige priser.

Derimot, om du skal begynnne med dette har jeg et tips: Lag kitt som er komplette, og da mener jeg helt komplette. Grenrør, turbo med ferdig bygde inn og returrør til olje inkl nippelstykke, ferdigbygd downpipe, trykkrør og intercooler, dump, ladetrykkstyring, veivhusventilasjontank, dyser, evt LMM/MS sprut og alle slanger og klemmer man trenger inkludert. Tror man fint kunne solgt dette til i underkant av 20k.

Et KOMPLETT kit tror jeg hadde solgt til enda fler enn i dag, siden man pr. idag må være relativt kyndig for å innstallere et turbokit der man må modifisere grenrør, oljetilførsel, oljefilterplassering, trykkrørbender, ic fester, etc etc. Får man alt dette så det passer BOLT ON, hadde det vært ultimate, og enda fler hadde kjøpt, som tidligere hadde kviet seg.

Gjør det enkelt for kunden - selg mye.

Tror jeg.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på Ballders uttalelse, vi har flere relativt store aktører på dette allerede, som har veldig konkurransedyktige priser.

Derimot, om du skal begynnne med dette har jeg et tips: Lag kitt som er komplette, og da mener jeg helt komplette. Grenrør, turbo med ferdig bygde inn og returrør til olje inkl nippelstykke, ferdigbygd downpipe, trykkrør og intercooler, dump, ladetrykkstyring, veivhusventilasjontank, dyser, evt LMM/MS sprut og alle slanger og klemmer man trenger inkludert. Tror man fint kunne solgt dette til i underkant av 20k.

Et KOMPLETT kit tror jeg hadde solgt til enda fler enn i dag, siden man pr. idag må være relativt kyndig for å innstallere et turbokit der man må modifisere grenrør, oljetilførsel, oljefilterplassering, trykkrørbender, ic fester, etc etc. Får man alt dette så det passer BOLT ON, hadde det vært ultimate, og enda fler hadde kjøpt, som tidligere hadde kviet seg.

Gjør det enkelt for kunden - selg mye.

Tror jeg.

+1

+2 er mye bedre og kjøpe et færdig sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på Ballders uttalelse, vi har flere relativt store aktører på dette allerede, som har veldig konkurransedyktige priser.

Derimot, om du skal begynnne med dette har jeg et tips: Lag kitt som er komplette, og da mener jeg helt komplette. Grenrør, turbo med ferdig bygde inn og returrør til olje inkl nippelstykke, ferdigbygd downpipe, trykkrør og intercooler, dump, ladetrykkstyring, veivhusventilasjontank, dyser, evt LMM/MS sprut og alle slanger og klemmer man trenger inkludert. Tror man fint kunne solgt dette til i underkant av 20k.

Et KOMPLETT kit tror jeg hadde solgt til enda fler enn i dag, siden man pr. idag må være relativt kyndig for å innstallere et turbokit der man må modifisere grenrør, oljetilførsel, oljefilterplassering, trykkrørbender, ic fester, etc etc. Får man alt dette så det passer BOLT ON, hadde det vært ultimate, og enda fler hadde kjøpt, som tidligere hadde kviet seg.

Gjør det enkelt for kunden - selg mye.

Tror jeg.

+3! Den var ikke dum nei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på Ballders uttalelse, vi har flere relativt store aktører på dette allerede, som har veldig konkurransedyktige priser.

Derimot, om du skal begynnne med dette har jeg et tips: Lag kitt som er komplette, og da mener jeg helt komplette. Grenrør, turbo med ferdig bygde inn og returrør til olje inkl nippelstykke, ferdigbygd downpipe, trykkrør og intercooler, dump, ladetrykkstyring, veivhusventilasjontank, dyser, evt LMM/MS sprut og alle slanger og klemmer man trenger inkludert. Tror man fint kunne solgt dette til i underkant av 20k.

Et KOMPLETT kit tror jeg hadde solgt til enda fler enn i dag, siden man pr. idag må være relativt kyndig for å innstallere et turbokit der man må modifisere grenrør, oljetilførsel, oljefilterplassering, trykkrørbender, ic fester, etc etc. Får man alt dette så det passer BOLT ON, hadde det vært ultimate, og enda fler hadde kjøpt, som tidligere hadde kviet seg.

Gjør det enkelt for kunden - selg mye.

Tror jeg.

+4 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på Ballders uttalelse, vi har flere relativt store aktører på dette allerede, som har veldig konkurransedyktige priser.

Derimot, om du skal begynnne med dette har jeg et tips: Lag kitt som er komplette, og da mener jeg helt komplette. Grenrør, turbo med ferdig bygde inn og returrør til olje inkl nippelstykke, ferdigbygd downpipe, trykkrør og intercooler, dump, ladetrykkstyring, veivhusventilasjontank, dyser, evt LMM/MS sprut og alle slanger og klemmer man trenger inkludert. Tror man fint kunne solgt dette til i underkant av 20k.

Et KOMPLETT kit tror jeg hadde solgt til enda fler enn i dag, siden man pr. idag må være relativt kyndig for å innstallere et turbokit der man må modifisere grenrør, oljetilførsel, oljefilterplassering, trykkrørbender, ic fester, etc etc. Får man alt dette så det passer BOLT ON, hadde det vært ultimate, og enda fler hadde kjøpt, som tidligere hadde kviet seg.

Gjør det enkelt for kunden - selg mye.

Tror jeg.

+ 5

Helt enig PLUG AND PLAY og jeg ville vært solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...