korny Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 har et par liggende, ble lakket i sort metallic (orginal farve) til min. men girkassen gikk rett åt helvete før eg fikk henta de igjen, så her ligger de og støver. aldri montert eller prøvd. i plast. selges kr 400
wabby Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Hvor i vestagder bor du? Om det er schwarz II så er det lik min. kunne vært av interesse.
korny Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 si lyngdal.. kan levere i kr sand om det ikke haster brått.. en gang hist og pist mtp jobb. har også radiator og kappe til den. om noen andre skulle trenge det. det er den med ekstern xpansjonstank... bilen var en 00 modell. nokså mørk, kan ikke si eg husker det men fargen du nevnet virka kjent. finnes det en 1er?
wabby Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Det vet jeg ikke. Men skal til Risør og Oslo nå så er ikke tilbake før etter helga. Men om du ringer på meg eller sender melding nestegang du er i området så kan vi slå en prat og se på de listene. MOB: 91844168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå