Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her litt fortvilet med en bil som er blitt vraket, kan fikse den opp igjen med et godt overskudd, men tenkte jeg skulle kjøpe igjen en annen bil istede..

Men da jeg går igjennom autodb og finn, så er det enten gullklomper(e36 318isC til 100K) eller bare noen utslitte filler igjen, og på toppen av det hele står det vel kanskje 15 e36 couper tilsalgs i hele norge.. Hadde egentlig tenkt å kjøpe e30 da jeg kjøpte denne jeg har nå, men da var markedet tomt for dem, og nå er det e36 som forsvinner..

Eller er det bare noe jeg syns?

Skrevet

jeg er også på utikk etter ny tralle, men finner ingen jeg faller for, verken i norge, sverige eller tyskland. Hadde en jeg bestemte meg for men den forsvant rett før jeg skulle slå til. typisk!

må vel bare ha tålmodighet, dukker tilslutt opp noe.

Skrevet

Flere som lider av samme syken som meg kanskje, stiller urealistiske krav til tilstand vs. pris :lol: Har selv trålet finn og autodb opp og ned daglig i flere måneder, men at det er lite biler der ute synes jeg ikke er helt riktig.

Skrevet
Flere som lider av samme syken som meg kanskje, stiller urealistiske krav til tilstand vs. pris :lol: Har selv trålet finn og autodb opp og ned daglig i flere måneder, men at det er lite biler der ute synes jeg ikke er helt riktig.

Jeg fikk endelig kjøpt igjen en bil, men satt å så ofte..

zrv0op529383n5gi91kz.jpg

afva1wh3wvtoqrk288v7.jpg

Brannbil som trenger di riktige grom delene, men den er i bra stand teknisk og iforhold til rust..

Skrevet

Ser ut som et greit utgangspunkt det der. For å spore helt av, er den SL'en i bakgrunnen i ditt eie? :D

Skrevet
Ser ut som et greit utgangspunkt det der. For å spore helt av, er den SL'en i bakgrunnen i ditt eie? :D

Det står 3 bmwer og en motorsykkel på bildet, også spør du etter en ekkel merce?

Syns vi skulle hatt en knapp som het "rapporter dette innlegget" :lol:

Skrevet
Sitter her litt fortvilet med en bil som er blitt vraket, kan fikse den opp igjen med et godt overskudd, men tenkte jeg skulle kjøpe igjen en annen bil istede..

Men da jeg går igjennom autodb og finn, så er det enten gullklomper(e36 318isC til 100K) eller bare noen utslitte filler igjen, og på toppen av det hele står det vel kanskje 15 e36 couper tilsalgs i hele norge.. Hadde egentlig tenkt å kjøpe e30 da jeg kjøpte denne jeg har nå, men da var markedet tomt for dem, og nå er det e36 som forsvinner..

Eller er det bare noe jeg syns?

Name it! helt enig.

Skrevet

enig, sitter desperat på finn og prøver å finne meg en stasjonsvogn diesel. Enten har de gått forlangt, ellers er de for dårlig utstyrt... er ikke lett. har heldigvis ikke noe stress med å finne en. kanskje det blir bedre utover høsten og vinteren?

Skrevet

Jeg fikk endelig kjøpt igjen en bil, men satt å så ofte..

zrv0op529383n5gi91kz.jpg

afva1wh3wvtoqrk288v7.jpg

Brannbil som trenger di riktige grom delene, men den er i bra stand teknisk og iforhold til rust..

Saa jo knall ut den da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...