Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, som jeg har sakt før er jeg newb på bmw, men lærer, så har det seg sånn atte jeg lurer på om for eksempel e39 styling passer på en e34, eller noen andre av e serien, elle er det BARE e34 som passer på e34:S?

Skrevet
heisann, som jeg har sakt før er jeg newb på bmw, men lærer, så har det seg sånn atte jeg lurer på om for eksempel e39 styling passer på en e34, eller noen andre av e serien, elle er det BARE e34 som passer på e34:S?

Det er litt forskjellig.

E34 styling passer kun E34, mens stylig til E36 passer både coupè, compact og cab.

Er sjelden at styling passer over på forskjellige e-serier.

Er som regel samme e-serie's modeller som passer over :wink:

Skrevet

Det er litt forskjellig.

E34 styling passer kun E34, mens stylig til E36 passer både coupè, compact og cab.

Er sjelden at styling passer over på forskjellige e-serier.

Er som regel samme e-serie's modeller som passer over :wink:

ok for jeg har nemlig sedan, så da er det bare e34 styiling som går da:(?

Skrevet

Det er nok det ja, stor forskjell i formene på E34 og E39 vettu.

Du kan prøve selvfølgelig, men jeg tror du ender opp med dårlig passform og skuffelse.

Skrevet
Jeg synes det ser helt for jævlig ut, og at du ødelegger BMW'en hvis du kjøper noe sånt.

syns fortsatt at styla biler ser kult ut, hva ville du anbefalt da:)?

Skrevet

IKKE kjøp den E34 stylingen iallefall.... Makan! Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det går an å se på den og si "mmhmm....nice"

M5 styling er pent, evt å ha den helt org med masse senk og litt fete felger..

Skrevet
IKKE kjøp den E34 stylingen iallefall.... Makan! Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det går an å se på den og si "mmhmm....nice"

M5 styling er pent, evt å ha den helt org med masse senk og litt fete felger..

kunne du sendt en link med noe fet m5 styling da:)?

Skrevet
hfu6aix2hg48yucwbaoi.jpg

enig det var grommere:D men hva sier lommeboka sånn ca da:P? forskjell til 6k den nadre stylinga:P må vell plusse på 10k:P

Skrevet

Vet ikke hva det koster nytt... Men du kan jo se på koed.no eller gsbildeler..

Evt se etter brukte deler! Burde nok klare å få front, bakfanger og sideskjørt for under 10k iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...