AlXz Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Ser ut som bilxtra også har.. http://www.bilxtra.no/butikk/?ItemId=3521 Men da er det bare å skru føleren inn i denne, og så sette hele dritten i bunnpanna isteden for bunnpluggen..?? Eller hva var det Oddis ville fortelle om gjenger og greier lenger opp? ... Sånn gjennomgangsbolt til 1/8" hadde de på Biltema før iallefall. Mulig de har det enda. Men det blir dessverre 4-5 sveiv innover (husk gjengelås), om man ikke bearbeider gjengene.
Erik_S Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Har jo oljefilterhus fra M3, så er to uttak på det, temp og trykk. Brukte uttaket der oljetemp egentlig sitter da jeg ikke har speedometer med temp fra m3 i min. Så stemmer som Fliid sa Jeg har giver på samme sted (VDO giver + instrument). Ved rolig kjøring ligger temp. på 95 grader. Hva kan dette skyldes? Skal den ikke ligge på 80?
AlXz Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Da er adapter skaffet Men fikk kun skrudd føler 4 runder inn i adapteret.. :/ Hvorfor ikke lenger?
AlXz Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Kjøpt slik på Bilextra. Med 12 x 1,5 mm gjenger. Men der står det ikke en dritt om gjenger innvending. Men spurte folka om den passer Autogauge temp føler, og det skulle den gjøre.. :/ Men neida.. Forresten, noen som vet hvor hvordan gjenger det er på de Autogauge følerne? Er samme føler på vann og olje temp.. Er nok ikke 1/8 NPT det da..
Turbo-Tommy Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Har du tilgang til et skyvelære slik at du kan måle gjengene, og måle på to steder for å se om de er konisk?
AlXz Skrevet August 29, 2009 Forfatter Skrevet August 29, 2009 Ok Tykkere oppe enn nede.. Noe som kan gjøres med føler eller adapter? Eller må jeg ha nytt adapter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå