Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lurer på 2 ting!

får bare grøftelysene mine til å funke med nærlys! kan dette være noe med releet jeg satt inn for å få det til å funke??

Også lurer jeg på om noen veit hvordan man skrur ut blinklysene på en E-34!

Alt er forøvrig på en E-34

Takk på forrhånd :)

Skrevet

hmm får ta en titt på reelet imorgen da! uff såpass ja! håper jo ikke det er så mye jobb å ta ut blinkersene! for da blir det orange blinkers istedenfor hvite :(

Skrevet

blinklysene går helt greit å bytte , du må ta vekk luftfilterboksen i den ene side, ellers er det greit, 3 skruer i hver, litt knotete å komme til, men gjort på 30 min :-)

Skrevet
blinklysene går helt greit å bytte , du må ta vekk luftfilterboksen i den ene side, ellers er det greit, 3 skruer i hver, litt knotete å komme til, men gjort på 30 min :-)

er faktisk nesten enklere å ta ut hovedlyktene, blink lysene følger da med ut. fort gjort å ødelegge de 3 skruene da det som sagt er knotete og komme til.

Skrevet
Hei lurer på 2 ting!

får bare grøftelysene mine til å funke med nærlys! kan dette være noe med releet jeg satt inn for å få det til å funke??

Også lurer jeg på om noen veit hvordan man skrur ut blinklysene på en E-34!

Alt er forøvrig på en E-34

Takk på forrhånd :)

Hvilken tåkelys-bryter har du inni bilen? Antar du trenger den som går både til tåkelys bak og fremme...

Å ta ut blinklysene fremme er enkelt, men litt arbeid å komme til på venstresiden. Anbefaler ikke å ta ut hovedlysene (for det er MERE arbeid!!) Bruk en mindre skrutrekker for blinklysene.. :D

PM meg om du trenger hjelp! :D

Skrevet

ehh! det har da blitt hvite blinkers! etter litt knot fant jeg ut at det var lettere å skru ut 3 skruer enn å ta ut hovedlysene!

Har riktig bryter! men sjekket det med reeleene å skjønner ikke hva som kan være feil da heller!

Skrevet

har lest igjennom den! men når det ligger ledninger klare! å det bare er å koble til!

Men noen som veit hvordan rele som skal sitte der?

Har jo den 3 stegs bryteren! av, tåkelys forran og tåkelys bak! men det som er rart er jo at det heller ikke lyser lampe inni bilen at dem er på :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...