mdh42 Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Hei lurer på 2 ting! får bare grøftelysene mine til å funke med nærlys! kan dette være noe med releet jeg satt inn for å få det til å funke?? Også lurer jeg på om noen veit hvordan man skrur ut blinklysene på en E-34! Alt er forøvrig på en E-34 Takk på forrhånd
Arimanni Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Det har nok noko med reelet å gjere ja. Dei framme? Over 2 år sida eg hadde dei ute, men meine eg måtte ned med framskjermen.
mdh42 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 hmm får ta en titt på reelet imorgen da! uff såpass ja! håper jo ikke det er så mye jobb å ta ut blinkersene! for da blir det orange blinkers istedenfor hvite
Arimanni Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Skal ikkje seie det sikkert at det er så masse arbeid med det. Men husker det var litt knokete å vanskeleg..
kbteknik Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 blinklysene går helt greit å bytte , du må ta vekk luftfilterboksen i den ene side, ellers er det greit, 3 skruer i hver, litt knotete å komme til, men gjort på 30 min
bimmer-87 Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 blinklysene går helt greit å bytte , du må ta vekk luftfilterboksen i den ene side, ellers er det greit, 3 skruer i hver, litt knotete å komme til, men gjort på 30 min er faktisk nesten enklere å ta ut hovedlyktene, blink lysene følger da med ut. fort gjort å ødelegge de 3 skruene da det som sagt er knotete og komme til.
mdh42 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 hmm! da må jeg bare få tatt en titt på det! men takk for hjelpen
sonic Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Hei lurer på 2 ting! får bare grøftelysene mine til å funke med nærlys! kan dette være noe med releet jeg satt inn for å få det til å funke?? Også lurer jeg på om noen veit hvordan man skrur ut blinklysene på en E-34! Alt er forøvrig på en E-34 Takk på forrhånd Hvilken tåkelys-bryter har du inni bilen? Antar du trenger den som går både til tåkelys bak og fremme... Å ta ut blinklysene fremme er enkelt, men litt arbeid å komme til på venstresiden. Anbefaler ikke å ta ut hovedlysene (for det er MERE arbeid!!) Bruk en mindre skrutrekker for blinklysene.. PM meg om du trenger hjelp!
ferieguru Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 mens vi snakker om tåkelys- er det noen som har bildet av sikringsboksen med relèene? jeg har alt koblet til, men får ikke strøm ut i tåkelysene!!
mdh42 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 ehh! det har da blitt hvite blinkers! etter litt knot fant jeg ut at det var lettere å skru ut 3 skruer enn å ta ut hovedlysene! Har riktig bryter! men sjekket det med reeleene å skjønner ikke hva som kan være feil da heller!
mdh42 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 Har tatt bilde Det er ihvertfal den som er tåkelysene hos meg!
mdh42 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 Noen som veit hva som kan være problemet med grøftelysene/ tåkelysene?
sonic Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Har du relé, 'riktig' bryter inni bilen og du har koblet riktig til tåkelysene, SÅ skal det i hovedsak lyse. Det gjorde det hos meg, så brukte jeg denne linken til å finpusse... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8937
mdh42 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 har lest igjennom den! men når det ligger ledninger klare! å det bare er å koble til! Men noen som veit hvordan rele som skal sitte der? Har jo den 3 stegs bryteren! av, tåkelys forran og tåkelys bak! men det som er rart er jo at det heller ikke lyser lampe inni bilen at dem er på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå