Gå til innhold

M20B25 turbo-konverting, frese/dreie av stempler?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Motoren er en facelift, altså '88 model som har kat. stempler. Er det nødvendig å frese/dreie ned stempler eller kan de lades på som de er. Har planer om å lade mellom 0,8 og 1,2 bar.

Skrevet

neida, men da må det være tatt høyde for orginal komp. fekzen her inne skreddesyr sikkert chip etter komp, dyser, ladetrykk etc

Skrevet
neida, men da må det være tatt høyde for orginal komp. fekzen her inne skreddesyr sikkert chip etter komp, dyser, ladetrykk etc

Vet du hva han tar for det en chip a?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...