Brungot Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Nydelig treff ja,neste år blir det mer kjøyring,ta med andre felger og dekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Velfig fin og strøken bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Takk for det Meget fornøyd,va du på våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Fikk ikke mindre lyst på bilen din når du kom på våler med den nei. fy fader får en nydelig bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Du va der du asså, med hvilken bil?? Utroli bra treff i år da..Jeg kom på Torsdagskvelden , å stakk hjem på søndagen,en helg med masse bmwprat,deili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Du va der du asså, med hvilken bil?? Utroli bra treff i år da..Jeg kom på Torsdagskvelden , å stakk hjem på søndagen,en helg med masse bmwprat,deili var der med den blå 323 hehe. sto nederst i utstilligen, med til salgs skilt på hehe foresten er det orginale BBS hjul på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Okey den ja,pen bil! Nei dette er replica BBS LM 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Okey den ja,pen bil! Nei dette er replica BBS LM 19" takk for det aha, skjønner, koster jo alt får mye får orginale desverre gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Nydlig bil. Husker den ifrå gatebil messa faktisk, dreiv å sikla då Du får seie ifrå om felgane dine er til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Grom bil! Ser veldig helt og pen ut.. Enig i å holde bilen så langt som originalt det går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Drømmebil... Lurer på hva du ga for M rattet du kjøpte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Takk for det håk og resten:) Jeg ga nærmere 4 høvdinger for rattet + jeg måtte skifte sleperingen innforbi! Men ble bra..fikk med ///M sømmene på Rattet er brukt men fikk det omtrekt av en kar i tyskland. Er med Airbag selfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 HAr vurdert å selge felgene, men,tror jeg skal ha dei til kose kjøyring. Så har jeg noen 17" bmw motorsportfelger jeg skal bruke på bane. Tok dem dessverre ikkje med på våler nå men....Neste år:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 HAr vurdert å selge felgene, men,tror jeg skal ha dei til kose kjøyring. Så har jeg noen 17" bmw motorsportfelger jeg skal bruke på bane. Tok dem dessverre ikkje med på våler nå men....Neste år:) Er det eg og har tenkt etterkvert å ha nokon pene felger til kosekjøring, har orginale motorsportfelger eg og med Toyo R888 som skal brukast på bane. Nok OT i tråden din Du kan sende ein pm viss du ombestemmer deg ein gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Yes men tviler,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå