simen221290 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 selger du bare motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøsen Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 selger du bare motoren? Selger deg jeg, om ikke du er snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 ikkje mye verdi i en 18 år gammel jevel unge! men sånn seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 mulig jeg kan selge bare motor, vis jeg ikke får et bra tilbud for hele bilen. men ønsker helst å selge komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Hva er det med denne bilen som gjør at den har vært tilsalgs hele 3-4 ganger denne sommeren?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 forrige eier hadde plass problemer.. jeg bare vurderer å selge/bytte. har litt lyst på en e28 til istede. men får jeg ikke noen fornuftige tilbud på den så beholder jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 ingen som er int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 motor må ha overhaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Nå er vi spente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Nå er vi spente. flere som er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 da har jeg prøvd å starte den igjen men ingen start den får både bensin og har bra gnist men vil ikke starte.. får prøve videre i morgen. kveld bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 da er feilen funnet.. bensinen kommer i olja i bunnpanna så er vel stempel eller noe som har gått... men om noen fortsatt er int så er den fortsatt til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 ny motor er under handling. kan eventuelt medfølge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 ka skal du ha for den då ? eg e interisert om prisen e rett hehe då blir det s38b38 i den siden motoren e boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg