oysti1990 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 jeg sliter med at bremselampa lyser i dasjen når de er helt nye. funker det å klippe kablene til bramsesensoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Du må bytte slitasje/kontaktsensoren samtidig med klossene. Koster så og si ingenting, og samtidig ivaretar du funksjonen (som du selvfølgelig mister hvis du klipper ledningen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 samme problemet her, men då har eg bytta slitasje kontakten, bmw snakte om at det kunne vere brudd, men eg harkje sett på saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysti1990 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Du må bytte slitasje/kontaktsensoren samtidig med klossene. Koster så og si ingenting, og samtidig ivaretar du funksjonen (som du selvfølgelig mister hvis du klipper ledningen). men vis jeg klipper de... forsvinner lampa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Vet ikke, men du kan jo prøve å klippe de og poste resultatet etter klippingen her. Det kan jo uansett ikke bli værre enn det er? Fungerer det ikke må du jo enten sitte og se på lampen eller kjøpe nye sensorer allikevel... Edit; Pass på å klipp på riktig side av kontakten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Du må bytte slitasje/kontaktsensoren samtidig med klossene. Koster så og si ingenting, og samtidig ivaretar du funksjonen (som du selvfølgelig mister hvis du klipper ledningen). men vis jeg klipper de... forsvinner lampa da? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Bytt slitasjevarsler. Ikke benytt Biltema, den fungerer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Jeg har prøvd Biltema, de fungerte til meg, ellers så er det å tvinne sammen (kortslutte) endene så forsvinner lampa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysti1990 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Jeg har prøvd Biltema, de fungerte til meg, ellers så er det å tvinne sammen (kortslutte) endene så forsvinner lampa. mener han klippe av ledningen nede ved klossene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Napp ut pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Bytt slitasjevarslerene og ta av minus polen på batteriet i 30 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 du trenger ikke slitasje versleren, følger du me litt så ser du når du trenger nye bremser du kan bare kortslutte der du kobler til sensorern så vil det slutte å lyse liten lednings bit bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysti1990 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 tenkte på å ta ut pæra ja men hvordan tar jeg ut glasset som beskytter speedometeret osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Bare ta litt teip over der hvor lampa er, så ser du det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå