tarjei bmw Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 hei. lufter salg av min e30 m-tech 2. bilen har gått 230. 000. toppen er overhala nylig og porta for 8000. har kviteringer med det meste som er gjort. så og si det meste i understell er bytt. nye demperer og senkesett med TUV papir. ++. bilen er proff sota bak. elektriske ruter og takluke. stor køyrekomputer er det. strøkent orginalt skinnintriør. bilen ser veldi bra ut, og begynner å bli skjeldne. står ikke skilt på bilen pr. dags dato, men kan selges med skilt. må ikke selge, bare lufter det litt. kom med bud. nye felger er på veg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 borbet a felger følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Pris med skilt? Når skal den Eu godkjennes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 kan du regne ut på denne kalkulatoren med de rette verdiene og se hvor mye det kommer på i engangsavgift? Regner med det er betalt moms på bilen? http://toll.no/templates_TAD/Registrati ... anguage=NO EDIT: tenkte ikke på det før jeg leste innlegget over her Har det forresten vært skilt på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 bilen kom til norge i 96 tror jeg, ha har vert norske skilt. mangler bare en eu-kontroll, som jeg kanskje skal ta strax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Si en pris da, ferdig eu ok med skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 nei jeg må ikke selge, så vet faktisk ikke. men hva er rimeli for denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 nei jeg må ikke selge, så vet faktisk ikke. men hva er rimeli for denne bilen? Begynner med bud på 20000.- jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 nei jeg må ikke selge, så vet faktisk ikke. men hva er rimeli for denne bilen? Begynner med bud på 20000.- jeg da Det var vel ett godt gammeldags skambud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 skal vertfall ha mere enn det:) hadde sett for meg bud over 60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 40000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 notert, men for lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Ja det skal vel ikke være noe problem og få over 60K for den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 skal oppdatere med nye felger selger den ikke under vertfall, for begynner å bli få av disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Hvordan er det med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg