M.F Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Dersom du lurer på å kjøpe deg en 318is vil jeg på det sterkeste IKKE anbefale verken bil eller bileier. snakket med han i går angående bilen på telefon,hanforteller bilen var bra,og var ikke annen skade enn bakfanger. Jeg bestiller flybiletter og setter fart mot oslo, da jeg nesten er kommet til flyplassen ringer han og forteller at bilen har rusthull i ramme og du kan se ut gjennom gulvet på både passasjer og førerside. Dette er jo veldig hyggelig å få høre når du står på flyplassen og bilettene er betalt og du ikke får penger igjen,spør du meg KJELTRING. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18316881
Tsbusa Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Navnet på selgeren sier vel alt. (Uten å virke for rasistisk).
EirikL Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Denne er det advart mot her på forumet før. Husker dessverre ikke hvem av brukerne her som solgte bilen til nåværende selger.
Nøstbakken Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Han som eigde bilen tidliger har lagt ut ein slik advarsel her på bimmers tidliger.
Nytern Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Ahh, det husker jeg faktisk! Solgte superbillig pga rust avdekket på eu. Dagen etter lå den ute til en myyyye høyere pris, feilene var seff ikke nevnt..
Christer Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 var faktisk en kompis av meg som var å tok en titt på dennne nettopp.. selger hadde beskrevet en liten skade bak.. han hadde heldigvis vett til å gi faen når han så bilen..
hauken Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Helt forkastelig at folk kan oppføre seg sånn,burde vært skuddpremie...
Joakim H Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Navnet på selgeren sier vel alt. (Uten å virke for rasistisk). heahea tenkte det samme med en gang er ikke noe galt i det da:P
E(spen)38 Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Noe så sinnsykt kjedelig.. Også litt merkelig at han skriver at han trenger penger fort, men at prisen går opp nesten 20 000 etter to uker.. Da har man vel kanskje misforstått litt.
Nytern Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Haha, ikke bare det.. Han selger jo fordi han kan disponere en annen bil. Alikevel vil han ha innbyttebil..
Andreas1 Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Sikkert noe annet som er lettere å videreselge enn en rusten 3-er dersom kjøper ikke har cash...
E(spen)38 Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Hehe det kan han faktisk også ta ja. Nei var nok en stor luring det her. Men kjedelig å ikke finne ut det før man har handla billett og greier.
M.F Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 var ikke noe særlig,men man lærer av sine feil, ringte på en annen som sto i molde og,da hun tok tlf hørte jeg med en gang at det var ikke en av mine innfødte landsmenn så jeg slo det fort fra meg,gidder ikke brenne meg 2 ganger samme dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå