André78 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Ble vel litt sent det varselet. Mulig finnes et annet sted på nette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Ja, beklager..Jeg meldte i fra så fort jeg så det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Si ifra om den finnes på nett da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Fra NRK.no: NRK2, torsdag 30.7. kl. 21.20 Bilens skjønnhet Dansk dokumentar. BMW Z4 er et eksempel på tysk kvalitet. Men designeren er dansk og heter Anders Warming. Finner ikke ut om det kommer flere ganger. Har gått noen ganger tidligere ser jeg. Får søke litt på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Jepp, alltid gått glipp av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Har å gått glipp av denne tidliger.. crap! Hadde vært gøy å se. Si fra om noen finner denne på nett noen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 er i grunnen et kjedelig program,ser ikke så mye til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Mulig den ligger på "BMW TV", gadd ikke å lete igjennom alle videoene(det er maaange) https://www.miroguide.com/feeds/6144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå