Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri fått 900 kr for den der. Men utrolig kjipt ja. Har gått i samme felle. Politi anmeldte det og ingenting ble gjort. dette var på et mopedforum.

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

En grei måte å løse sånne ting på er å kjøre dit han bor og riste pengene/delene ut av han. Og er det langt å kjøre lar du han betale bensin begge veier også ;)

Skrevet

dette som er kjipt, kan egentlig ikke stole på noen lenger, ikke ment til noen, men sånn er bare verden, men det med stein i post oppkrav er jo bare tull, er forstatt 14 dagers angre frist:) å det som er dritt er at han messansynlig lager seg en ny bruker....

Skrevet

Har handlet med svartspor (Lennart) før jeg, han bor rett borti her. han jobber MYE, og er til tider vanskelig å få tak i.

Men om han har gjort seg kjeltring for deg, det skal ikke jeg svare for.

Men gå i PM boksen din, og i "sendte" og "utboks". De som er sendt er vel de som har blitt åpnet av mottaker, hvis ikke det var omvendt. men samma det, da finner du ut om han har vært her inne osv iallefall.

Skrevet
En grei måte å løse sånne ting på er å kjøre dit han bor og riste pengene/delene ut av han. Og er det langt å kjøre lar du han betale bensin begge veier også ;)

Ja, for folk har ALDRI sagt det i noen slike tråder som dette :P

Mye snakk, lite handling er normen... Men sånn er det på alle forum.

Jeg er ingen ekspert....men det kan ha sine årsaker at han ikke besvarer.

Skrevet

Nå har jeg aldri havnet i den situasjonen at det har blitt nødvendig å hente varer/penger hos folk jeg har handlet med på nett, men skjønner jo at det er mange som snakker og lar det bli med det.

Personlig liker jeg dårlig når folk prøver å hustle meg. Og folk blir stort sett smånervøse når man plutselig har funnet ut hvor de bor og står på døra dems :P

Skrevet
Har handlet med svartspor (Lennart) før jeg, han bor rett borti her. han jobber MYE, og er til tider vanskelig å få tak i.

Men om han har gjort seg kjeltring for deg, det skal ikke jeg svare for.

Men gå i PM boksen din, og i "sendte" og "utboks". De som er sendt er vel de som har blitt åpnet av mottaker, hvis ikke det var omvendt. men samma det, da finner du ut om han har vært her inne osv iallefall.

Du får gi han beskjed hvis du ser han da:)

Skrevet
De er nok du som er luringen,betale forskudd er ikke de helt store...

Nei, er jo bedre å betale oppkrav å få en stein i posten

så er det jo kjempe morro for selger å få pakker i retur og må betale for frakten.. Sender INGEN TING uten å motta forskuddsbetaling. evt forskudd på frakt..

Enig! Selger jeg noe på nett, tar jeg ALLTID forskuddsbetaling!

Skrevet

En annen løsning er jo å betale halve føre og halve etterpå:)

Men jeg ser alltid ann hvem jeg handler med her inne.. Sjekker gjerne postene dems, hvor lenge de har vært medlem osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...