Gå til innhold

Hjelp!?? e36

vegard89
 Share

Anbefalte innlegg

hei var på vei hjem fra en kammerat nå. merket at jeg hadde litt dårlige lys så jeg stoppet. kun parklys og fultlys som fungerte, ikke kjørelys. første jeg gjorde var å sjekke sikringene siden kjørelysene på begge sidene ikke fungerte. så fant jeg en sikring som var gåen så jeg bare skifta den utenom å se hva den var til. etter jeg skiftet den ingen forandring. så når jeg kom hjem skiftet jeg pærer og da fungerte det helt fint. men den sikringa jeg skifta tok jeg tilbake igjen og kjørelysene fungerte like hærlig :? så satt jeg i en ny sikring igjen der den ene hadde ryki, så sku jeg stoppe bilen da ville ikke mellom tenninga slå seg av og cupelyset slo seg heller ikke på :?

hva er galt?? jeg tok ut den sikringa igjen. da slo tenninga seg av, og cupelyset kom på igjen. skjønner ingenting, den sikringa jeg bytta hadde ingenting med lysene å gjøre, det jeg kom fram til, hva kan den ødlagte sikringen være til? skiftet den og etter det så ville ikke mellomtenninga slå seg av i det jeg tok ut nøkkelen. fant der den sikringen hadde gått på tysk da så klart: HEIZUNGSGEBLÅSE? noen som vet? er det nr under det nr ovenfor du skal gå etter ? hvis jeg ikke tar helt feil ?

den ene pæra jeg skiftet ut var helt ødlagt, hadde begynt å flasse av(mega blue pærer fra Biltema). men den 2 var like hel, sku ikke den fungert så lenge den 2 pæra var hel?

Håper noen kan hjelpe meg eller gi meg tips til hva det kan være?? :?:

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er usikker.. da har jeg vel sett litt feil. ossen sjekker jeg hva den sikringa er til? skjønner ikke helt ossen jeg gjør det, når jeg ser bakpå lokket til sikringboksen i motorommet

noen som vet? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...