Laudrup Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Så bra ut det da, er vel likt mitt bortsett fra at du har armlena også. Sender pm jeg, hvis det blir aktuelt.
TM custom Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 hei. sinsykt fet bil du har. likte den fargen veldig gått hva kostet hellakeringen? har en lik bil som sårt trenger hellakering
Torek Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Saaatan Fantastisk farge og fantastiske planer! LIKER!! Edit: Si ifra når bilen skal ha felger da. Muuulig jeg kan gi slipp på mine 4x100 7,5x17" Alpina replika. Kanskje kanskje kanskje..
Laudrup Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 Takker for tilbakemeldinger her Får vel beholde interiøret kanskje da, i og med at mange er enige i det. TM custom: Jeg har brukt en litauer til å lakkere bilen, har betalt 7500.- for det, syns ikke det er så hakkanes gæli. Torek: Du får si i fra hvis det blir aktuelt å selge felga ja, for du har vel pusset opp et sett med gromme felger
Laudrup Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 He, ja Det kom vel fra alpina b10 det der? Hadde vært krem, men koster vel flesk
Laudrup Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Har skjedd mye nå. Har bare ikke lagt ut noen bilder enda. Også sprakk alpinaleppa når jeg skulle kjøre opp bilen på bukk her, så den er reparert og venter på lakk. Ellers trenger jeg listverket til front og bakfanger, bmw emblemet forran og bak, midtkonsollen inni og til slutt felger + noe småplukk. Da gjenstår det bare motorbytte Vet ikke helt hva der, enda...
winchester Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Herlig prosjekt som har gått meg forbi. Legg ut plenty med bilder fra det som er gjort Torek, felgene er mine!
Øyvind L. Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Det Alpina rattet.. Er det tykkere og holde i enn MteckII rattet? Mteck rattet er litt tynt og holde i synes jeg. Alpina er 1cm mindre i diameter og det er jo konge.. Lurer på om jeg også må handle et slikt.
Laudrup Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Bilder kommer gutter, ta det helt med ro Det er 260mm ja. Det er s¨nn passe sjukt. Men det rattet koster flesk. mellom 3 og 4000.
Øyvind L. Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Bilder kommer gutter, ta det helt med ro Det er 260mm ja. Det er s¨nn passe sjukt. Men det rattet koster flesk. mellom 3 og 4000. Har du bry til og ta skyvelæret og måle tykkelsen på rattet der du holder.. Morro og sett hvor tykt det er i forhold til Mteck II rattet som jeg har.. Det er for tynt synes jeg. Det er 1000kr dyrere enn Mteck2 rattet.. Helt sykt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå