ehrnst Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Å tro m30 går nesten like bra? Kan like så godt tro på nissen da. Sent from my Sensation using Tapatalk
Laudrup Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Enig i det, vurderte M5 motor lenge. Men jeg må gå etter et budsjett i en litt lavere skala, derfor blir det sånn i første omgang. Blir jeg veldig skuffa, tar jeg av toppen, bytter alle lagera i motorn, bytter ut rådene og dreier ned stempla. Så er den brått klar for 418 hester. og da tror jeg ikke det er så langt unna prisen på en m5 motor.
Laudrup Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Liten juleupdate Ser etter motorfester, grenrør og radiator for m30, getrag 265 el. og ekspansjonstank for facelift.
Laudrup Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Og hvis noen har lyst til å bytte med et fra Alpina. Så ja takk
Øyvind L. Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Jeg monterte Alpina ekstra tank i min E30M3 i sommer. 35l ekstra bensin.. Genialt når man skal kjøre langt. Tanken er av alu og veier et par kilo tom. Nå kan jeg få med meg 90L bensin. Alpina leverte den kun til vanlig E30, ikke til M3 siden den har en liten ekstra tank(15L) ifra før. Skal ligge et trekk over den også. Samme som side veggene, men fant ikke bilde jeg tok når det var lagt på, men det ser slik ut. Fant et bilder på nettet.
Laudrup Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Åjsann. Den har jeg ikke sett før faktisk. Kjekt å ha er det noe som heter, spesielt hvis man skal en tur til Tyskland f.eks.
Øyvind L. Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Åjsann. Den har jeg ikke sett før faktisk. Kjekt å ha er det noe som heter, spesielt hvis man skal en tur til Tyskland f.eks. Er det. Jeg hadde full tank(90l) i kristiansand og fylte bare bensin en gang på vei til nurburgring og det var i Hamburg. Angrer ikke på at jeg monterte den.
Dhamree Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Bilder kommer gutter, ta det helt med ro Det er 260mm ja. Det er sånn passe sjukt. Men det rattet koster flesk. mellom 3 og 4000. Hvor var det du kjøpte det da ? 260mm? er veldig lite da 10 toms ratt ? bilder montert i bilen din ?
Laudrup Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Skrevet Desember 17, 2011 Bilder kommer gutter, ta det helt med ro Det er 260mm ja. Det er sånn passe sjukt. Men det rattet koster flesk. mellom 3 og 4000. Hvor var det du kjøpte det da ? 260mm? er veldig lite da 10 toms ratt ? bilder montert i bilen din ? Jeg kjøpte det på koed 260mm mener jeg å huske, 10mm mindre enn m-tech 2. Har ikke montert det i bilen enda. Blir det siste jeg gjør, å montere interiørdetaljer.
Laudrup Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Skrevet Desember 17, 2011 Blir å følge med her Spennende prosjekt! Ja Meninga er at det skal bli fart på sakene igjen etter nyttår..
Laudrup Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Jeg har lånt meg kompresjonstester. Så det blir måling av m30'n etter hvert, da ser vi hva jeg evt må gjøre
joachim sørlie Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 følger med her jeg, gleder meg til og se denne som en B6
Laudrup Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 følger med her jeg, gleder meg til og se denne som en B6 Ja ikke sant Håper jeg får litt ut av motorn og. Jeg har motronic som er mappa hos trimchip.com til den. Chipen skal kunne gi 234 hester hvis motorn er optimal i orginal tilstand. Så håper jeg på ytligere 20 hester med grenrør og en ny kamaksel.
Pedi Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 254 hk? Jøsses, det var endel... husk at Alpina tok ut 245hk i B9en med rimelig omfattende inngrep, og klarte å hente ut hele 261hk i B6 3.5 uten kat. Og de gutta vet hva de driver med vil jeg tro. Så du skal være vel være maks heldig hvis du klarer å få ut 254hk. Men for all del, motoren har potensiale den, og for alt jeg vet så har kanskje Alpina "bremset" ned på hestene for å få en mer driftssikker motor totalt sett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå