Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gjort litt i dag, demontert en åpen diff jeg hadde liggende som jeg skal bruke som utgangspunkt.

Diffen er et 188 hus, 1:3,64 i utveksling og inngående aksel virker å være tight.

Og forresten, jeg er gira på M5-motor etter at jeg har hvert på gatebil å titta litt i går :D

Jeg jobbet ute i dag da det var så fint vær :)

68gjm075ueg8md7idpvq.jpg

Skrevet

Har gjort litt i dag og, først var jeg innafor å leverte siderutene til toning, i mellomtiden bestilte jeg ebc slissa og blindborra bremseskiver med yellow stuff klosser til e36 m3 foran og e30 m3 bak.

Så i ettermiddag har jeg tatt ut hele interiøret og der fant jeg litt humbug også en del vann :?

Bildene taler for seg selv

81ast2kgd2bohpqgihsa.jpg

pk25qdfq33srl8sbc94m.jpg

62n3096umn7yijl76g52.jpg

t0jo3ba3tndtxqwaqndu.jpg

Skrevet

I dag har jeg ikke gjort så mye med bilen, men jeg har skrevet søknad til BT om ombygging :D også skal jeg hente siderutene i morgen. Håper det blir bra :)

Skrevet

Da reiser jeg på en ukes sydentur og forstillingsdeler er bestlt fra koed :) Så da blir det bygging av komplett kliss ny forstilling med 5x120 når jeg kommer hjem, gleder meg til å prøve de nye hjula :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da er jeg hjemme fra ferie igjen :) Delene fra koed har ankommet og det blir en del utgifter fremover, så jeg vil nå lufte et par ting for salg, om noen skulle være interesserte?

Komplett m-tech interiør fra denne bilen. Det er helt, men bør på-beregnes noe lapping her og der.

Komplett forstilling med gule koni og 51mm fjærbein, men uten stabstag.

Komplett m30b34 med girkasse, grenrør og ledningsnett for e30. Dette selges dersom jeg finner noe annet fristende med mer sprut i. Bilder vises i tåden.

i8weih7w3yrbv6wzrqxs.jpg

Skrevet

Litt updates i kveldingen :) Har hentet bremseskivene og yellow stuff-klossene jeg bestilte for 2 uker siden. Dyrt og bra ;) Men skivene ser små ut..

tz29brxfi7guuxey5ql9.jpg

zn5dqh61eors381kl3kj.jpg

mmtlba7s6gjs6r3zfznc.jpg

Skrevet

Byttet en foring i dag :) Har kjøpt meg hydraulisk avdrager fra garage15 på finn, men jeg får ikke skru-hydraulikken til å fungere og olja bare siver ut på toppen når jeg prøvde å fylle på :-k. Ikke så rart det kanskje, hvis det ikke har noe annet sted å ta veien.

Edit. Får nye hydraulisk skrue, da denne mest sannsynlig var defekt.

• 3 weeks later...
Skrevet

Fikk ny hydraulisk skrue av Garage15 :) Jeg ser også etter nytt verksted for tia. Det er for primitivt i loveverkstedet til fatter.

Derfor har jeg ikke fått gjort noe på en stund, men kan nevne det jeg gjorde sist.

Jeg har byttet bærekulene i én 3.2 bærearm, så jeg kan bekrefte at e30 bærekuler passer med 3.2 bærearmer. Til informasjon, så får man ikke kjøpt separat kuleledd til 3.2 bærearmer på verken Koed eller GS, men jeg gjorde litt research på dette og fant ut at e30-kulene passer. Med disse forholdsvis enkle grepa, slipper man å kjøpe nye 3.2 bærearmer for de som lurer på dette.

Demonteringa og monteringa av kuleledda gjorde jeg med 1 stk verkstedpresse og to piper i fra et gröSe pipesesett :) Pass på så merkene på de nye kommer likt på plass som de gamle.

vwbc2kqy1162yif9ejl1.jpg

xeokcdh2zu8phffss86j.jpg

mcpxe0u120t5yaletzsw.jpg

iemo9s5gucm5x2ao9maz.jpg

Har også satt sammen e36 m3 fjærbeina med nav og spindler :) Nå mangler jeg bare kalipere og holdere.

s6ku5l8su95hhaym8d35.jpg

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...