Laudrup Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2013 Ja, det har skjedd litt nå. Jeg håper at jeg kan ha ferdig bilen til sommeren
Laudrup Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2013 Det håper jeg og Jeg må begynne med litt rustsveising i motorrom, rundt tårn, batterikasse osv. Det er jo alltids litt på de vanlige stedene Ellers skal det bare være å sleppe motoren oppi, så og si "Bolt on".
Laudrup Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2013 Ja, takk Jeg skal gjør mitt beste for at det skal bli litt action i tråden her
Eksos Skrevet Oktober 1, 2013 Skrevet Oktober 1, 2013 Denne må jeg nesten følge med på! Alpina-front, 18"RC hjul, og S38 kan ikke bli feil
Laudrup Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 Ja, alt bortsett fra Alpina-fronten blir med. Den solgte jeg om søndan da det mest sannsynlig blir m-tech II med Alpina-vingen Jeg vil endre overskriften, men det har ikke gått, er tråden for gammel?
Eksos Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 Du kan ikke endre tittelen med det første, admin's har ikke fått til den funksjonen enda etter oppdateringen Men det blir! Folk kunne vist sende PM til en av de dersom de ville ha endra tråd-tittelen...
Laudrup Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 Skjønner, da får jeg bare avvente litt Jeg kan heller i mellomtiden dele litt informasjon om motoren. Det er en S38B36 som sikkert alle kan se, motoren har jeg kjøpt av magne_ som har hatt den i sin E30 M3. Motoren er overhalt av ovennevnte med en god del nye deler, den er spekket med datasprut fra Vi-PEC og mapet og bremset i Dynapack. Motor yter 350hk og 290hk på hjula.
Laudrup Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 Denne uka har jeg begynt med gulvet i garasjen, jeg har pigget litt betong og sparklet her og der. Det neste blir å male veggene og rulle epoxy på gulvet. Det trur jeg blir gromt
Laudrup Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2013 Bilder av garasjeprosjektet kommer i kveld Jeg har bare igjen å vaske gulvet og legga epoxy, nå så er jeg ferdig (uinnredet vel å merke). I mellomtiden så har jeg fått en ny plan for taklukemøkke, ser her! http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=222481&page=9 Denne selges på ebay for et par lakser, men dette er vel også noe man kunne laget selv, støpt egen form og laget til flere her i klubben.
Laudrup Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2013 Sånn ser det ut etter sliping med dårlig vakum på sugern Eksos reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå