Laudrup Skrevet April 11, 2014 Forfatter Skrevet April 11, 2014 Bilen er solgt. Venter på å få kjøpt meg et nytt karosseri. Jeg starter nok en ny tråd da jeg kjøper en ny bil. Følg med Imellomtiden har jeg fått tak i sort taktrekk også et greit instrumentpanel som går til 280 med chromringer og røde visere
Laudrup Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Skrevet Juli 15, 2014 Lite har skjedd inntil forrige helg. Da bestemte jeg meg for å inngå prosjekt med to gode naboer. Det går ut på følgende, jeg stiller med motoren og drivverket mitt, de stiller med banerigget e30
Laudrup Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Skrevet Januar 26, 2015 (endret) Ting skjer! Sveiset og laget ny frontplate med skrudd tverrbjelke i bunn, slik at radiator og motor kan lett monteres og demonteres I tillegg har vi fått på BKF fra M5 og pluggkabelsett fra VAC. Endret Januar 26, 2015 av Laudrup
Freakshow Skrevet Mars 22, 2015 Skrevet Mars 22, 2015 følger med her! hvorfor solgte du gamle bilen egentlig?
Laudrup Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Skrevet Mars 22, 2015 (endret) Bra![emoji1]Den gamle røde var så full av rust, så jeg reiste til Tyskland og kjøpte den hvite i stedet[emoji41]Det var ikke noen umulig oppgave å fikse den, men jeg har aldri rustsveisa noe særlig før, så måtte fått mye hjelp.Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mars 22, 2015 av Laudrup
Freakshow Skrevet Mars 22, 2015 Skrevet Mars 22, 2015 åja sånn sett! da forstår jeg følger jo med på den hvite du har på bimmeren skreiv faktisk nettopp til deg der xDmen den grønne her blir ordentlig banebil regner jeg med?
Laudrup Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Skrevet Mars 22, 2015 Du har fått svar Den grønne blir nok kun banebil, men ikke driftingbil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå