Gå til innhold

Nesten strøkne Orginale e34 m5 felger med 2 ok dekk byttes

Fashionman
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har noen orginale e34 m5 felger str 18" med 275 dekk bak. Husker ikke alle dimensjonene på dekkene. men det er massivt.

Dekkene bak er utslitt da de har stått på en m5 før. Men pent holdt er det helt klart.

Jeg bytter felgene mot, PS3 + 2 kontroller trådløs og Fifa 2009 om noen er interessert i dette.

Felgene har en markedsverdi brukt på 6 Tusen. Det er beintøffe på e34, også har de fin kant med m Logo i.

Jeg har blitt frelst på FIFA og ofrer disse.

Dekkene forran er det spor i. Men bak må byttes selvfølgelig. :D

Bor i Akerhus - Eidsvoll. Jobber innen logistikk. Så jeg kan ordne gode fraktpriser til og fra. Om det er langt fra der det kommer.

Send pm om interesse til meg. Helst ikke her. Jeg er ikke så ofte innom å leser. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er 100% Orginale. De har stått på en e34 m5 95 mod. Jeg kjøpte de av en her på forumet, eller byttet de til meg med noen 19". Så ja, de leveres da i 18" også.

Jeg skal knipse noen bilder imorgen a felgene. Grunn til det at jeg ikke har gjort er at det ikke haster med salg, og med andre ord så har jeg tatt meg god tid. Men skal legge de ut imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis tar fruen min noen bilder av felgene mens jeg er på jobb. Håper å få lagt ut bildene ganske så snart.

for de som vil ha noen m5 felger, 4 stk. fordekkene er bra, men bak må byttes. Felgene er ikke kantkjørte og pene å se på. netshop kjører tilbud på maskin og fifa 2009 med en kontroll til 3495,-. Jeg selger da disse for 3495,-. Førstemann til mølla blir den nye eier av felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...